امروز دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
وزارت نفت ؛
وزارت نفت اعلام کرد: اختلال در جایگاه‌های سوخت به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد و شایعه افزایش قیمت بنزین «کذب محض» است.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، طبق مشاهدات میدانی، از ساعتی پیش برخی جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور دچار اختلال شده و از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده‌اند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و بخش‌های فنی و امنیتی مربوطه در تلاشند تا ابعاد این مسئله روشن شود. در حال حاضر، مراجع مسئول از مردم خواسته‌اند فعلا از مراجعه به پمپ‌بنزین‌ها خودداری کنند.

به گفته منابع آگاه، بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت ممکن است ناشی از «خرابکاری بیرونی» باشد. در همین راستا، گروه هکری صهیونیستی «گنجشک درنده» در اطلاعیه‌ای مسئولیت هک شدن جایگاه‌های سوخت در ایران را برعهده گرفت.

با این حال، گفته می‌شود که برخی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و به تدریج بقیه جایگاه‌ها هم وارد مدار می‌شوند.

طبق گفته وزیر نفت، بیش از سی درصد جایگاه‌های سوخت در حال خدمت‌رسانی هستند و اختلال بقیه جایگاه‌ها نیز در حال رفع شدن است.

وزارت نفت در واکنش به شایعات فضای مجازی اعلام کرده که اختلالِ پیش‌آمده در جایگاه‌های سوخت به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد و شایعه افزایش قیمت بنزین «کذب محض» است.

وزیر نفت با اعلام اینکه هیچ تغییری در قیمت سوخت در دستور کار نیست، از مردم خواست به شایعات بی‌اساس در این خصوص توجه نکنند.

قرار است شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تا دقایقی دیگر اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها