امروز جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۰
کد خبر: ۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
دریادار تنگسیری گفت: حوزه دریا و رزم در دریا مستلزم داشتن علوم خاص و به‌روز است و با توجه به تلاش دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی کشور بزودی مرجع علم در دنیا خواخیم بود.
به گزارش کانون دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در نخستین جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی که به مناسبت هفته دانش و پژوهش با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، با اشاره به این فرمایش از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که « علمی با موضوعات برخورد کنید» گفت: حوزه دریا و رزم در دریا  مستلزم داشتن علوم خاص و به روز است و این امر نیازمند داشتن پشتکار علمی، تحقیق و مطالعات گسترده و به کارگیری این علوم برای رسیدن به فناوری برتر در سطح دنیا است.
وی به پیشرفت‌های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه تلاش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان دانست و این اطمینان را داد که در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود کشورمان مرجع علم در دنیا شود.

وی با اشاره به نامگذاری این جشنواره به نام سردار شهید حاج عبدالله رودکی گفت: شهید رودکی نمونه یک پاسدار شجاع و دانشمند بود که نقش موثری در دستیابی به علوم و فنون دریایی ایفا کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها