امروز شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
سخنگوی جهاد اسلامی؛
مصعب البریم گفت: اشغالگران همه گزینه‌های تروریستی، تجاوزگرایانه و ویرانگر را علیه ملت و مقاومت فلسطین آزمایش می‌کنند اما مقاومت در همه میدان‌ها به ویژه در فلسطین اشغالی و غزه همچنان ادامه دارد.
 به گزارش­ کانون به نقل از تلویزیون المیادین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد با وجود کشتار‌ها در نوار غزه، روحیه ملت مبارز فلسطین همچنان قوی است.
مصعب البریم با اشاره به اینکه روحیه ملت مبارز فلسطین با وجود نسل کشی در نوار غزه، همچنان بسیار بالاست، گفت، در حماسه طوفان الاقصی، استقامت، مسئله اصلی است.

البریم افزود: ملت ما هر روز بیش از پیش ثابت می‌کند تصاویر استقامت و اراده زندگی آن، قویتر از تصاویر تهاجم است. اشغالگران همه گزینه‌های تروریستی، تجاوزگرایانه و ویرانگر را علیه ملت و مقاومت فلسطین آزمایش می‌کنند. در شهر غزه و شمال آن تلاش کرد، با ریختن آتش بر سر مردم، آنان را وادار به ترک منطقه کند، اما بیش از ۷۰۰ هزار نفر باقی ماندند و ثابت کردند که در این سرزمین، چیزی وجود دارد که ارزش زندگی در آن را دارد.

وی گفت: اشغالگران، در برابر مقاومت هم همه چیز را هدف قرار دادند، اما مقاومت در همه میدان‌ها به ویژه در فلسطین اشغالی و غزه ادامه پیدا کرد که شبیه معجزه است. ما از امکانات محدود در مقایسه با امکانات دشمن سخن می‌گوییم، اما به مرحله ایستادگی و استقامت اکتفا نخواهیم کرد، بلکه اکنون با حملات مقابله و با آتش با اشغالگران، مذاکره می‌کنیم و تلاش می‌کنیم اهداف میدانی و راهبردی آن را به ویژه درباره موضوع اسیران ناکام بگذاریم. در چند ساعت آینده، شاهد رخداد‌های غافلگیرکننده بسیاری خواهیم بود و انتظار داریم که این دشمن، جرات اعلام آن را داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: آنچه بیش از هر چیز امروز به چشم می‌خورد، تصویر ایستادگی ملت فلسطین است. مبارزان از عمق زمین‌های سوخته، به اشغالگران ضربه می‌زنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها