امروز دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
وزیر خارجه عربستان که در آمریکا به سر می‌برد حمله رژیم صهیونیستی به غزه را حمله به تمام قوانین بین‌المللی دانست.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، خواستار آتش بس در نوار غزه شد و تاکید کرد که حملات نظانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه غیر موجه است و حمله به تمام قوانین بین المللی است.

براساس گزارش النشره، وزارت خارجه عربستان سعودی به نقل از بن فرحان در مرکز بین المللی ویلسون در واشنگتن گفت که کمک‌های وارد شده به نوار غزه با توجه به اندازه بحران کافی نیست و از جامعه بین المللی خواست فورا راه‌های امن برای ورود کمک‌های بیشتر فراهم کند.

اوایل امروز، پس از اینکه آمریکا از حق وتوی خود برای جلوگیری از پیش نویس قطعنامه استفاده کرد، شورای امنیت نتوانست پیش نویس قطعنامه‌ای را که خواستار آتش بس فوری در نوار غزه بود، تصویب کند.

این سومین باری است که آمریکا علنا از آتش‌بس در غزه جلوگیری و از کشتار مردم فلسطین حمایت می‌کند. پس از وتوی آتش‌بس توسط آمریکا رژیم صهیونیستی از آن تشکر کرد.

در همین حال روزنامه بلومبرگ فاش کرده است آمریکا درحال رایزنی با شرکای منطقه‌ای خود برای حمله به یمن است، اما عربستان و امارات به این کار رغبتی نشان نداده و نمی‌خواهند پرونده جنگ یمن را دوباره باز کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها