امروز پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
لحظه به لحظه؛
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد شصت‌وچهارمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.
به گزارش کانون به نقل از راه دانا تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد شصت‌وچهارمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.
صدای آژیر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه فعال شد
منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که صدای آژیر بار دیگر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به صدا در آمده است. 

رژیم صهیونیستی حملات شدید به مناطق مختلف غزه را ازسرگرفت 
منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات شدید و گسترده خود را به مناطق مختلف در شهرهای نوار غزه از سرگرفته است. 

المنار لبنان از حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی و نیز حملات توپخانه ای شدید این رژیم به شرق شهر غزه خبر داد. 

 درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در نابلس
منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که صدای انفجارها داخل شهرک قدیمی در نابلس همزمان با یورش نیروهای اشغالگر به این شهر شنیده شده است.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز از منطقه «الطور» به شهر نابلس یورش بردند.

برخی منابع خبری از درگیری مسلحانه جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در شهر نابلس خبر می‌دهند.

لشکر 98 ارتش اسرائیل در خان‌یونس 80 تن از عناصر خود را از دست داده است
رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند، نظامیانی که در محور خان‌یونس ورود کرده و می‌جنگند، عضو لشکر 98 ارتش این رژیم است و تا این لحظه 80 نظامی را از دست داده است.

5 شهید در بمباران جنوب غزه
رسانه‌های فلسطینی گزارش می‌دهند که در بمباران جنوب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه پنج نفر شهید و شماری نیز زخمی شده‌اند.

حملات هوایی و توپخانه ای ارتش صهیونیستی علیه غزه
شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز ساختمان‌های مسکونی در شهر رفح را بمباران کردند.

در جریان بمباران مناطق نزدیک به بیمارستان کویت در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

مناطق شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز از حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در امان نمانده است.

 یورش صهیونیست‌ها به رام‌الله
نظامیان رژیم اسرائیل از دیشب به مناطق مختلف در کرانه باختری یورش برده و در منطقه رام الله، چند فلسطینی را بازداشت کرده است.

حمله به کرانه باختری/ درگیری نیروهای فلسطینی با اشغالگران
شبکه الجزیره از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد. این اشغالگران به شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری حمله کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر سلفیت واقع در شمال کرانه باختری و منطقه الخضر در غرب شهر بیت لحم یورش بردند. در جریان حملات صهیونیست‌ها به روستای المزرعه الغربیه واقع در شمال رام الله یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران به شدت زخمی شد.

این عناصر اشغالگر به اردوگاه عقبه جبر واقع در اریحا در شرق کرانه باختری نیز یورش بردند و منازل فلسطینی‌ها در محله النابلسی در مرکز این اردوگاه را تحت محاصره خود درآوردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به شهر نابلس از سمت منطقه الطور حمله کردند.

سرایا القدس اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی در تیپ اریحا موفق شدند با شلیک گلوله و پرتاب نارنجک مانع پیشروی متجاوزان در اردوگاه عقبه جبر شوند.

تجاوز جنسی صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی‌
مرکز بازگشت آوارگان فلسطینی:
ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در حال انجام تجاوز جنسی سیستماتیک به ویژه علیه زنان و کودکان در غزه است.

ارتش اشغالگر رژیم اسرائیل ده‌ها غیرنظامی را در غزه بازداشت و آن‌ها را برهنه می‌کند و این اقدامی تحقیرآمیز و تلافی جویانه علیه فلسطینیان است.

سازمان‌های حقوق بشر چندین مورد از تجاوز جنسی که نظامیان و افسران اسرائیلی علیه ملت فلسطین مرتکب شده‌اند، تایید کرده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها