امروز جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا وسیما به نقل از سی ان ان ،کریستین امانپور مجری سی ان ان از وزیر امورخارجه ی ایران پرسید: شما همچنین به آنچه که اهمیت دارد یعنی برداشتن تحریم ها و در عوض اطمینان یافتن از کاملا صلح آمیز بودن برنامه هسته ای اشاره کردید.آیا شما پیشرفت داشتید و پاسخ رضایت بخشی درباره برداشته شدن تحریم ها دریافت کردید؟
محمد جواد ظریف گفت:هنوز پاسخ دریافت نکردیم اما ما پیشرفت درباره بسیاری از موضوعات داشتیم و اکنون در حال بررسی این موضوعات هستیم. ما نمی توانیم تا وقتی که این پازل تکمیل نشود،آن را ببینیم.به همین جهت در حال حل اجزای همه موضوعات هستیم اما همچنان مقداری از حل همه موضوعات وبه اعتقاد من رسیدن به تصویر خوب و مورد قبول که به نفع همه ما باشد و ما آن را وضع برد-برد برای همه می دانیم،فاصله داریم.
مجری سی ان ان پرسید شما به پرسش پاسخ ندادید. شما گفتید نمی خواهید به صورت علنی مذاکره کنید.اجازه دهید مستقیما از شما بپرسم.آیا تعلیق ده ساله فعالیت های هسته ای مورد قبول ایران است؟
محمد جواد ظریف گفت:بستگی دارد که شما آن را چگونه تعریف کنید. ما در حال گفتگو درباره پذیرش داوطلبانه محدودیت های خاص از طرف ایران هستیم.
ما برنامه صلح آمیز عظیمی داریم که دانشمندان ما و افراد ما آن را ایجاد کرده اند و این برنامه ای است که به سمت جلو پیش می رود.ماقبول کرده ایم و در صورتی که به توافق برسیم ،محدودیت های خاصی را برای دوره زمانی خاص خواهیم پذیرفت اما همانطور که شما نیز گفتید من آماده نیستم در پخش زنده درباره مدت زمانی و این که این محدودیت ها که ما به صورت داوطلبانه آنها را خواهیم پذیرفت، چه چیزهایی هستند، مذاکره کنم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
Cabdi
|
Netherlands
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
0
That's an inventive answer to an innsreetitg question
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها