امروز پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
معاون هماهنگی سپاه:
معاون هماهنگی سپاه گفت: مردم غزه با صبر و مقاومتی که داشتند توانستند جهان را از خواب غفلت بیدار کنند.
به گزارش کانون به نقل از مهر، سردار محمدرضا نقدی صبح پنجشنبه در جمع دانشجویان و نخبگان بسیجی گلستان که در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان، با اشاره به وضعیت کنونی مردم غزه اظهار کرد: امروز جهادی که مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی انجام دادند قابل تأمل است.

وی افزود: مردم غزه با صبر و مقاومتی که داشتند توانستند جهان بیدار کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه تحولات فلسطین، چشم بشریت را به روی حقایق باز کرد، گفت: همان گونه که امام فرمودند رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و امروز تمام بشریت به این واقعیت رسیده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با وجود اینکه می‌داند مسیر غلطی را انتخاب کرده اما همچنان آن را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی مسیر مرگبار را انتخاب کرده و ظلم را از حد گذراندند.

نقدی با اشاره به اینکه وقتی ظلم از حد بگذرد باید منتظر طوفان بود، اظهار کرد: یقین داشته باشید این اتفاق منجر به سقوط ظلم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جنگ خصوصی برای منفعت یک نفر به راه افتاده، ادامه داد: مردم اسرائیل هم گروگان نخست‌وزیر بی‌عقل خود شدند که دست و پا می‌زند تا چند روزی بیشتر ادامه دهد نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد و در بن‌بست بدی قرار گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها