امروز پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
ابطال معاینه فنی ۴۰۰ خودرو طی ۲ روز؛
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ابطال معاینه فنی ۴۰۰ خودرو طی دو روز گذشته خبر داد.
به گزارش کانون به نقل از فارس ، سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: در این دو روز که به‌دلیل آلودگی هوا طرح زوج و فرد اجرا شد، تعداد 400 خودرویی که دودزا بوده و معاینه فنی هم داشته‌اند، معاینه فنی آنها در محل ابطال شده است.

وی افزود: در روزهای فرد خودروهایی که فقط پلاک فرد دارند و در روزهای زوج فقط خودروهایی که پلاک زوج دارند می‌توانند در محدوده طرح آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: همچنین اکثر محورهای شهر تهران برای تردد خودروهای دیزلی به‌استثنای کامیونت‌ها ممنوع است. شب  گذشته هیچ ترددی در خصوص کامیون‌ها، کمپرسی‌ها و جرثقیل‌ها نداشتیم و این ممنوعیت وجود دارد.

شریفی خاطرنشان کرد: در کل سطح معابر شهر تهران همکاران بنده حضور دارند و به‌صورت هوشمند با خودروهایی که تاریخ معاینه فنی آنها گذشته است برخورد می‌کنند و آنهایی که معاینه فنی دارند ولی خودروی آنها دودزاست در همان محل معاینه فنی آنها را ابطال و برای اخذ معاینه مجدد به مراکز معاینه فنی اعزام می‌کنند.

وی گفت: محدوده طرح کاهش آلودگی هوا همان محدوده طرح زوج و فرد سابق است که از جنوب به شمال از بزرگراه بعثت به‌سمت شمال، بزرگراه نواب به‌سمت شرق، بزرگراه چمران به‌سمت شرق و بزرگراه همت به‌سمت جنوب و بزرگراه امام علی(ع) به‌سمت غرب است که تردد در این معابر بر اساس شماره آخر پلاک است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها