امروز پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
تحلیلگر سابق سیا با اشاره به سفر ویلیام برنز به اوکراین گفت: او به زلنسکی پیشنهاد کار در یک برنامه کمدی را داده است.
به گزارش کانون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ری مک گاورن، تحلیلگر سابق سیا، گفت که ایالات متحده قبلاً برای ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین شغلی پیدا کرده بود تا پس از شکست اوکراین در تلویزیون کار کند.

این کارشناس در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب جاجینگ فریدم Judging Freedom گفت: «چرا ویلیام برنز، رئیس سیا هفته گذشته به اوکراین رفت؟ او متوجه شد که زلنسکی یک حرفه‌ای است، اما در زمینه دیگری، و به همین دلیل به او کار در برنامه کمدی آمریکایی "Saturday Night Live" پیشنهاد کرد.»

مک گاورن، همچنین به برنز توصیه کرد به سخنانی که پشت در‌های بسته درباره «شکست‌هایی که قبلاً رخ داده» و «ضعف ارتش روسیه» گفته است فکر کند.

این کارشناس گفت: این پایان برای زلنسکی است و باید پایانی برای بیل برنز و همه کسانی باشد که (در مورد پیروزی اوکراین) دروغ گفتند.

رسانه‌های غربی به طور فزاینده‌ای می‌نویسند که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از درگیری اوکراین خسته شده اند و حمایت از رژیم زلنسکی در حال ضعیف شدن است.

اخیرا نشریه آلمانی بیلد گزارش داده برلین و واشنگتن در حال پیشبرد تلاش‌هایی مخفیانه برای وادار کردن ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین جهت مذاکره با روسیه هستند. این نشریه به نقل از منابعی که اشاره‌ای به نام آن‌ها نکرده نوشته نحوه ارسال سلاح از سوی این دو کشور به اوکراین به گونه‌ای است که کی‌یف متوجه شود قادر به بازپس‌گیری اراضی از دست رفته‌اش نیست. 

چند هفته پیش جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هشدار درباره اینکه کمک‌های واشنگتن به کی‌یف احتمالا کاهش خواهند یافت گفت، اعضای این اتحادیه باید آمادگی سیاسی لازم برای جبران کردن این کاهش را داشته باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها