امروز سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام:
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تمدن غرب دچار سرشکستگی شده است، گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر امتحان خود را با کودک کشی در غزه پس داده اند.
به گزارش کانون به نقل از مهر آیت الله صادق آملی لاریجانی در نشست هم اندیشی با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، نخبگان و تشکل‌های ایثارگری مازندران با اظهار اینکه تمدن اسلامی به پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است، افزود: انقلاب اسلامی تمدن نوین اسلامی را پایه گذاری کرده است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در کشور جاری و ساری است، اساس دشمنی آمریکا و غرب را ناشی از تفکری دانست که به برکت خون پاک شهیدان بنا نهاده شده است، افزود: از این رو سران استکبار درپی آن هستند تا تمدن اسلامی را از بین برند.

وی هدف راه اندازی شبیخون فرهنگی توسط دشمنان را ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان می‌خواهند تمدن نوین اسلامی پایه گذاری شده توسط انقلاب اسلامی را از بین برند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان اینکه ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت شناخته می‌شود، افزود: این وضعیت درحالی است که دشمنان درک و شناختی از فرهنگ ایثار و شهادت ندارند و شهیدان با گذشتن از تمام هستی خود عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با محکوم کردن جنایات اسرائیل و مدعیان دروغین حقوق بشر گفت: این مدعیان دروغین امتحان خود را با حمایت از اسرائیل کودک کش در غزه نشان دادند در حالی که ایران اسلامی بر حمایت از مظلومان عالم تاکید دارد.

آیت الله لاریجانی با اظهار اینکه تمدن غرب امروز دچار سرشکستگی شده است، افزود: این درحالی که انقلاب اسلامی بر اساس تمدن اسلامی به وقوع پیوست و جمهوری اسلامی راه و تمدن جدیدی را بر اساس ارزش‌های الهی و انسانی پایه گذاشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها