امروز جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
در سالروز دهمین سالگرد تاسیس سایت کانون ، روز گذشته جلسه ای در دفتر مرکزی کانون با حضور اعضا برگزار شد .
 روز گذشته ، جمعه بیست و ششم آبان ماه، اعضای شورای مرکزی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در دفتر مرکزی، جهت برپایی جلسه ماهانه این کانون حضور پیدا کردند . در این جلسه که از ساعت هفت صبح با حضور اعضای شورای مرکزی این کانون برگزار شد در ابتدای این جلسه  دکتر منوچهر متکی ، دبیر کل کانون و سخنگوی شورای وحدت با اشاره به حضور رئیس جمهور در اجلاس ریاض با اعضای کانون به بحث و گفتگو پرداخت و سپس در ادامه به سوالات اعضا در خصوص موضوعات روز دنیا و همچنین مساله فلسطین و غزه ، پاسخ داد .
در این جلسه اعضای دیگر کانون نیز حضور داشتند که در این میان ،مهندس حکیم جوادی ، دبیرکل جبهه مجمع اسلامی دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور ، مهندس کریم رزازان دبیر کمیته استان های کانون ، خانم دکتر سماواتی مدیر کمیته فرهنگی کانون و  دکتر علی محمد حلمی دبیر کمیته سیاسی کانون با اشاره به موضوعات روز و همچنین بحث در خصوص آینده این شورا ، با دیگر اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند .
همچنین در انتها دکتر احسان محمدحسینی با توجه به ده ساله شدن سایت کانون با ارائه گزارشی مفصل ، اعضای کانون را در جریان فعالیت های سایت در ده سال اخیر ، قرار داد .











برچسب ها: کانون ، دکتر متکی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها