امروز سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۷
کد خبر: ۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
شورای ائتلاف انقلاب اسلامی؛
در پنجمین جلسه کمیته مرکزی انتخابات شورای ائتلاف تصمیم بر این شد که با توجه به نام‌نویسی تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی این تشکیلات در انتخابات مجلس دوازدهم، رده‌های مشخص شده از سمت خود در شورای ائتلاف استعفا داده و فرد جایگزین معرفی کنند.
به گزارش کانون به نقل از فارس،  مطابق تصمیم پنجمین جلسه کمیته مرکزی انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، برای افزایش عدالت انتخاباتی میان کاندیداها، مصوب شد مسئولین شورای ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌ها که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده‌اند، از سمت خود در شورای ائتلاف استعفا داده و سریعا فرد جایگزین معرفی شود.
براساس این مصوبه و با توجه به نام‌نویسی تعدادی از مسئولین، دبیران و معاونین شورای ائتلاف در استان‌ها و برای جلوگیری از بروز شائبه اعمال نفوذ این افراد در فرآیند تعیین گزینه نهایی مورد حمایت شورای ائتلاف حوزه انتخابیه، تصمیم بر این شد که رؤسای شورای ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌ها که کاندیدای انتخابات شده‌اند هر چه سریعتر از سمت خود استعفا داده و فرآیند جایگزین فرد جدید اجرایی شود.
همچنین در خصوص دبیران و معاونین شوراهای ائتلاف در شهرستان‌ها و استان‌ها که برای شرکت در انتخابات نام‌نویسی کردند نیز تصمیم بر این شد که از سمت خود استعفا داده و افراد جایگزین معرفی شوند.
در این ابلاغیه انتخاباتی آمده است که رسیدگی به پرونده‌های ثبت‌نامی مسئولین شورای ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌ها که در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام کردند همچون سایر افراد خواهد بود و کمیته‌های انتخابات استانی و شهرستانی باید نهایت دقت را در جلوگیری از ایجاد شائبه اعمال نظر از سوی افراد مرتبط با شورای ائتلاف را به‌کار گیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها