امروز شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹
منوچهر متکی:
وزیر اسبق امور خارجه کشورمان گفت: سید حسن نصرالله، در سخنرانی مهم دیروز خود، آخرین اتمام حجت را در برابر ایالات متحده آمریکا داشته است.
به گزارش کانون به نقل از فارس ، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان، امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اهواز، اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس به منظور انتقام از عملیات طوفان الاقصی و به دلیل ناتوانی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت، به مردم بی‌پناه و بی‌دفاع غزه حمله کرده است.
وی افزود: این رژیم، با حمایت و سکوت کشورهای غربی، مساجد، مدارس، کلیساها، بیمارستان‌ها و منازل در غزه را مورد بمباران قرار می‌دهد و موشک‌ها و بمب‌ها را بر سر مردم غزه فرود می‌آورد.
وزیر پیشین امور خارجه کشور، اعلام کرد: آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی با سکوت خود در مقابل جنایات رژیم جعلی اسرائیل، آخرین میخ را بر تابوت تمدن غربی زده‌اند.
متکی تأکید کرد: غرب با این کارنامه بد، در حمایت و سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، کارنامه‌ای بسیار بد بر جای گذاشته است.
وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سید حسن نصرالله، در سخنرانی مهم دیروز خود، آخرین اتمام حجت را در برابر ایالات متحده آمریکا داشته است.
متکی افزود: مردم ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند و در حوادث اخیر در غزه، با برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها، حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام کرده و آمادگی برای حضور در این سرزمین را به منظور دفاع از آنان نشان داده‌اند.
متکی بیان کرد: در طول مبارزات مردم فلسطین، حمایت‌های بی‌سابقه‌ای توسط مردم جهان، از کاخ سفید تا آمریکای لاتین و از جنوب شرقی تا جنوب غربی آسیا، صورت گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها