امروز پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
امیر آشتیانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هم که سرآمد خطاهای راهبردی هستند و در کنار اسرائیل قرار گرفته‌اند قطعا ضربه خواهند خورد، گفت: کشورهای اروپایی هم باید مراقب باشند دچار خشم و عضب مسلمانان جهان واقع نشوند.
به گزارش کانون به نقل از تسنیم ، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره تحولات فلسطین گفت: هر کشوری اگر در یکی از سطوح راهبردی، عملیاتی و راهکنشی دچار غافلگیری شود، سامانه‌های دفاعی‌اش ضعیف تلقی می‌شود اما در عملیات اخیر رژیم صهیونیستی در تمامی سطوح دچار غافلگیری شده و اگر کشوری دچار چنین غافلگیری شود می‌توان گفت در حال فروپاشی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی توسط یک گروه مبارز فلسطینی دچار این غافلگیری شده و این نشان می‌دهد تمام ادعاهایی که در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی داشتند یک فریب بوده است و برخی کشورهایی که غافل هستند توانمندی آنها را باور کرده بودند بنابراین آنها در باتلاقی فرو رفته‌اند که امکان خروج از آن وجود ندارد.

امیر آشتیانی ادامه داد: آمریکایی‌ها هم که سرآمد خطاهای راهبردی هستند و در کنار اسرائیل قرار گرفته‌اند قطعا ضربه خواهند خورد.

وزیر دفاع ادامه داد: آزادی خواهان و مسلمانان جهان تا حدی صبر دارند و حتما همه کشورها گزینه‌های مختلفی را روی میزهایشان دارند و اگر به سرعت این جنگ متوقف نشود و رژیم صهیونیستی دست از این کشتار و جنایت علیه بشریت بر ندارد حتما در منطقه و فرامنطقه دچار آسیب جدی خواهد شد و حتی کسانیکه به آنها کمک می‌کنند مانند کشورهای اروپایی هم باید مراقب باشند دچار خشم و عضب مسلمانان جهان واقع  نشوند.

وی افزود:در نظر داریم یک سامانه پدافندی بردبلند به نام «شهید علی‌وردی» را رونمایی کنیم که جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها