امروز شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
منوچهر متکی در برنامه «به افق فلسطین» ؛
منوچهر متکی وزیر اسبق وزارت امور خارجه در برنامه «به افق فلسطین» گفت: رژیم صهیونیستی هیچ راهی برای ورود زمینی به غزه را ندارد.

به گزارش کانون ، منوچهر متکی  منوچهر متکی دبیر اجرایی شورای وحدت در این برنامه اظهار داشت : در مصر تحول عظیمی میان مردم ایجاد شده است . در خلال جنگ 33 روزه و زمانی که حسنی مبارک رئیس جمهور مصر بود به این کشور سفر کردم . حسنی مبارک اظهار داشت که هفته قبل از حضور شما ، نیروهای نظامی اسرائیلی به مصر آمدند و اعتقاد داشتند که 15 روزه جنگ را تمام خواهند کرد . من به حسنی مبارک گفتم که شما بازنده جنگ هستید به این خاطر که شما در حال جنگ به روش کلاسیک هستید و آنها دارند در مقابل شما چریکی می جنگند .
وزیر اسبق وزارت امور خارجه همچنین در ادامه صحبت هایش گفت : الان هم در قضیه جنگ میان رژیم صهیونیستی و مقاومت قضیه همین است . نیروهای رژیم صهیونیستی در این چند روز در گوشه هایی از ساحل شمالی غزه عملیات نظامی انجام داده اند که جوابش را از نیروهای مقاومت گرفتند .
دبیر کل کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند اظهار داشت : اگر قادر به انجام عملیات نظامی نباشند ، یعنی باید حامیان اسرائیل بازهم به میدان بیایند آن هم برای آتش بس !
به نظرم من طی روزهای آینده ما شاهد آتش بس خواهیم بود یا اسرائیل گاوی است که شاخ دارد اما عقل ندارد و وارد جنگ منطقه ای خواهد شد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها