امروز جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
منوچهر متکی در در نشست عالی شورای وحدت:
در نشست شورای عالی وحدت که صبح سه‌شنبه ۱۸ مهرماه در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز و منوچهر متکی وزیر اسبق مور خارجه با تبریک پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی اعلام کردند: این قیام و حماسه بزرگ و کوبنده بار دیگر افسانه شکست ناپذیری رژیم غاصب غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشت و نشان داد که تنها راه باقیمانده برای آزادی قدس شریف، مبارزه بی‌امان با این غده سرطانی و جنایتکار است و در این مسیر، نصرت الهی بیش و پیش از هر چیزی به یاری مردم مقاوم فلسطین و جریان مقاومت آمد.

به گزارش کانون به نقل از روابط عمومی شورای وحدت،  حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به کمک‌های گوناگون سایر کشورهای اسلامی از جریان مقاومت افزود: در طول سالهای اخیر کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی هر کدام به نحوی به حمایت و مساعدت از حماس و مردم غزه پرداختند و با کمک‌های فکری، مشاوره‌ای و فناورانه آنها این عملیات طراحی و با موفقیت چشمگیری اجرا شد.

 دبیر عالی جامعه روحانیت با تاکید بر اینکه باید به تحولات جاری منطقه با نگاه دقیق تر و جامع‌تری نگریسته شود تصریح کرد: باید دقت کنیم که آرمان ملت فلسطین به انحراف کشیده نشود و مبارزات حق طلبانه و آزادی‌خواهانه آنها تحت شعاع مسائل مختلف قرار نگیرد. جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع مظلومان بوده و آرمان آزادی قدس شریف و رهایی ملت فلسطین را با تمام توان دنبال کرده و خواهد کرد.

 در این نشست همچنین منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت پیروزی بزرگ طوفان الاقصی را یک پیروزی امید آفرین عنوان کرد و گفت: این خیزش بیانگر این است که با سنگ و قلاب نمی‌توان به مقابله با این رژیم تا به دندان مسلح ادامه داد بلکه با موشک و سخت‌افزارهای نظامی باید این رژیم در حال فروپاشی را از میان برداشت.

متکی همچنین ادامه داد: معتقدیم این رژیم در حال فروپاشی است و موجودیت آن سست‌تر از خانه عنکبوت است و با این خیزش بار دیگر نشاط و امید در امت اسلامی تزریق شد و لازم است برای حفظ این روحیه و دستاورد عموم دولت‌ها و ملت‌ها از جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی لازم به عمل بیاورند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها