امروز يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
طی روزهای اخیر شاهد حجم وسیعی از سبعیت و درنده خویی رژیم اشغالگر قدس در تخریب مناطق مسکونی و کشتار بیگناهان در سرزمین های اشغالی و به ویژه غزه بودیم. به همین دلیل کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن اعلام همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین، بیانیه ای رسمی صادر کرد.

به گزارش کانون شرح بیانیه کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به شرح زیر است:
بنام خداوند درهم شکننده ظالمان

"همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند اما این حماسه، کار طراحان هوشمند و جوانان و فعالانِ ازجان‌گذشته فلسطینی بود و ان‌شاءالله این حماسه شجاعانه گام بزرگی در راه نجات فلسطینی‌ها خواهد بود." 
امام خامنه اي
 عملیات نظامی حیرت انگیز جوانان و مجاهدان فلسطینی علیه اشغالگران و تجاوزکاران صهیونیست همه مظلومان عالم به ويژه مسلمانان را شاد و پایه های استکبار جهانی را به لرزه انداخت . بیش از هفتاد سال ظلم و غارت و قتل جوانان و کودکان و زنان فلسطینی اکنون سیل عظیمی از خشم و قدرت را به ظهور رسانده و ذلت و ترس و وحشت را در دل متجاوزان غاصب و اشغالگران قاتل انداخته است . دفاع مقدس مردم مظلوم و مسلمان فلسطین نه تنها در دهه های گذشته کمرنگ و ضعیف نشده بلکه اکنون به بلوغ و رشدی رسيده است که خواب را از چشم رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان رسوا و شکست خورده او ربوده است . اكنون رژیم های استکباری آمریکا و همدستان او باید در برابر فلسطینی های قهرمان و پیروز زانو بزنند و محاسبات خود را بازنگری کنند . 
كانون اسلامی فارغ التحصيلان شبه قاره هند ضمن محكوم كردن محاصره و كشتار فلسطينيان در نوار غزه براي آنان نصرت الهي مي طلبد. اميد كه با توجه به سخنان ارزشمند رهبر انقلاب اسلامي جهان اسلام شاهد پيروزي مردم فلسطين و احقاق حق آنها پس از سالها باشد.
كانون اسلامی فارغ التحصيلان شبه قاره هند
۱۸ مهر ۱۴۰۲
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها