امروز دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
به گزارش کانون، تا قبل از شروع به کار «مرکز جامع سرطان برکت» با تجهیزات روز دنیا،بیماران ناچار باید به خارج از کشور می‌رفتند و میلیاردها تومان برای درمان سرطان خرج می‌کردند ولی ازآنجاکه رسالت این مرکز،خدمت‌رسانی به همه مردم ایران به‌ویژه محرومان است، به‌روزترین دستگاه‌ها خریداری و در این مرکز به کار گرفته شد. حالا با وجود تجهیزات پیشرفته این مرکز،دیگر هیچ بیمار سرطانی برای درمان،نیاز به خارج شدن از کشور ندارد.

خبرنگاران که از وجود تجهیزات پیشرفته و به‌روز در «مرکز جامع سرطان برکت» اظهار خوشحالی و از بانیان راه‌اندازی این مرکز تخصصی تقدیر می‌کنند، مدیر مرکز در پاسخ می‌گوید: «اگر مردم شریف ایران و شیعیان امیرالمومنین (ع) از این امکانات استفاده نکنند، چه کسی باید استفاده کند؟» و تمام ماجرای جدیدترین مجموعه درمانی تخصصی خانواده برکت، همین است؛ تلاش برای بهره‌مندی مردم ایران از پیشرفته‌ترین امکانات درمانی روز دنیا.

مرکز جامع سرطان برکت

از اسفند ماه کرونایی سال 98 که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای تحقق رسالتش در زمینه محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی برای عموم مردم کشور، کلنگ ساخت مرکز جامع سرطان برکت را به زمین زد، حدود 4 سال زمان لازم بود تا پیشرفته‌ترین و مجهزترین مرکز درمانی سرطان غرب آسیا در غرب تهران متولد شود. مرکز جامع سرطان برکت حالا در مساحتی قریب به 13500 مترمربع و 5 طبقه در منطقه 22 پایتخت، به لطف حضور نیروی انسانی متخصص و به کارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات، با بخش‌های شیمی درمانی بستری، شیمی درمانی سرپایی، پرتودرمانی، براکی تراپی، بخش‌های پاراکلینیکی(آندوسکوپی، کولونوسکوپی، تصویربرداری)، اتاق عمل، سیتی سیمولاتور و... برای ارائه خدمات غربالگری، پیشگیری و درمان سرطان، پنجره جدیدی از امید به روی بیماران سراسر کشور باز کرده است. خوب است بدانید تعرفه‌های این مرکز که با هدف غربالگری، تشخیص، درمان و پیگیری امور مرتبط با بیماران سرطانی فعالیت می‌کند، خیریه است و این مرکز تخصصی تشخیص و درمان سرطان، براساس رسالت ذاتی مجموعه برکت، خود را موظف به ارائه خدمات همراه با تخفیف و حتی رایگان برای اقشار کم‌برخوردار کشور می‌داند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها