امروز يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۹۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
کانون عزادار شد
انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تالم و تاثر در گذشت جانسوز دوست عزیز و گرانقدر مان آقای مهندس حسین باغ عنایت را تسلیت عرض می نماییم.

مهندس باغ عنایت از یاران قدیمی کانونی اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، دانشجویان قدیمی ایرانی در هندوستان طی سال های پیش از انقلاب و از بنیان گذاران اولیه انجمن های اسلامی شبه قاره هند بودند. این یار قدیمی کانون و از دلسوزان انقلاب و میهن اسلامی، عمری را با شرافت در راه خدمتگذاری به خلق پشت سر گذاشته و از مدیران ارشد گمرگ کشور بود. مرحوم محمدحسین باغ عنایت از اعضای مرکزی کانون محسوب شده و آثاری گران سنگ به قلم وی به طبع رسیده است که از آن جمله می توان به کتاب ارزشمند نگاهی اجمالی به گمرکات ایران اشاره کرد. 
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، این ضایعه اسفناک را به خانواده و دوستان آن عزیز از دست رفته تسلیت گفته و برایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.
مراسم تشییع پیکر این عزیز از دست رفته، فردا یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت ده ونیم از روبروی سالن غسال خانه بهشت زهرای تهران  خواهد بود. فردا با قلبی اندوهگین و  ذهنی مالامال از خاطرات یار دیرینمان گرد یکدیگر جمع می شویم که :
از شمار دو چشم یک تن کم

وز شمار خرد هزاران بیش


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
یک نزدیک دوست یک برادر یک انسان سالم و دوستت داشتنی روحش شاد در باغ خدا باشد.سبد
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
یک نزدیک دوست یک برادر یک انسان سالم و دوستت داشتنی روحش شاد در باغ خدا باشد.سبد
علی دوی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
《انالله واناالیه راجعون》
خبردرگذشت ناگهانی برادرمتعهدمان مهندس باغ عنایت باعث تاثروتالم گردید مطمئناشوکی بودهم برای خانواده معزاوهم برای تمام دوستان وهمکاران آن مرحوم،اینجانب باقلبی آکنده ازدرداین فاجعه رابه خانواده محترم ایشان و همچنین به تمامی دوستان درکانون تسلیت عرض نموده ازخداوندمنّان برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه وبرای خانواده ودوستان او صبروشکیبائی مسئلت دارم دوی نیا
خیروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
0
روحش شاد ایشان را در ۴۲ سال اخیر که می شناختم. مراودات بسیار داشتیم. ایشان از یاران انقلاب و پیرو ولایت و رهبری بودند. همواره. برای رفع مشکلات که در حوزه مسولیت و کار ایشان بود مساعدت می کردند.
از. دوستان جبهه و دفاع مقدس ما بود انشاالله که یاد شان گرامی و روحشان شاد باد و شامل رحمت الهی
باشند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها