امروز يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی:
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، در راستای وظایف ملی و دینی خود همانطور که پیش از این بارها عنوان کرده است، خود را ملزم به تبعیت از اوامر رهبری و حمایت از دولت دانسته و به همین دلیل بر لزوم برگزاری انتخابات با شکوه هر بیشتر و مشارکت حداکثری آحاد ملت تاکید داشته و آمادگی ایفای نقش مثبت در این رابطه دارد. به همین دلیل دفاتر استانی مختلف کانون طی بیانیه ای به اعلام مواضع خود در این رابطه پرداخته اند.

به گزارش  کانون متن بیانیه دفتر استانی کانون در استان خراسان شمالی به شرح زیر است: 


بسمه تعالی
هم استانی ها و شهروندان گرامی
سلام علیکم؛
مسئله انتخابات به واسطه اهمیت بالای خود در نظام جمهوری اسلامی همواره و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کانون توجه بنیانگذار کبیر نظام و خلف صالح ایشان قرار داشته و با حساسیتی خاص پیگیری شده است.
در واقع انتخابات، جلوه حضور و مشارکت مردمی و مظهر اراده مردم عرصه بروز همبستگی و وحدت، مظهر آزادی و قدرت انتخاب و رشد ملت ایران، تضمین کننده آینده و امنیت کنونی  و نقطه اساسی وصل افکار مردم به بدنه نظام و مؤثرترین وسیله برای تحقق آرمانها محسوب می شود.
پیرو صدور اطلاعیه شماره (۵) ستاد انتخابات کشور و با عنایت به ابلاغ قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در استان خراسان شمالی و دفاتر شهرستانی آن، از عموم نخبگان، صاحب نظران، فرهیختگان و دلسوزان سرنوشت آتی استان که دارای شرایط قانونی هستند، دعوت می کند با احساس وظیفه و تعهد ناشی از عزم راسخ و به منظور جبران عقب ماندگی ها و نیل به آینده ای بهتر، نسبت به انجام پیش ثبت نام در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و طی مراحل اداری و قانونی مربوطه از روز دوشنبه مورخ ۱۶/۵/۱۴۰۲ لغایت روز یکشنبه ۲۲/۵/۱۴۰۲ از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir درخواست خود (پیش ثبت نام) را ثبت کنند.

و من الله التوفيق
سید محمدرضا سیدی دبیر کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبهه قاره هند در خراسان شمالی
۱۵ مرداد ۱۴۰۲

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها