امروز سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
منوچهر متکی:
رئیس خانه احزاب ایران و وزیر اسبق امور خارجه در خصوص هتاکی به ساحت قرآن کریم گفت: پاسخ مقامات سوئد قانع‌کننده نیست و کشورهای اسلامی در صیانت از مقدسات جدی‌تر وارد عمل شوند.
به گزارش کانون، مهدی عرب‌صادق مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از بیست و دومین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران خبر داد.

وی افزود: در ابتدای این جلسه، منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران از تحولات حوزه بین‌الملل استقبال کرد و گفت که روابط با عربستان و ارتقاء روابط با سایر کشورهای همسایه را اقدامات مؤثر دیپلماسی خارجی می‌دانیم.

 مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران تصریح کرد: رئیس خانه احزاب در خصوص هتاکی به ساحت قرآن کریم گفت که پاسخ مقامات سوئد قانع‌کننده نیست و کشورهای اسلامی در صیانت از مقدسات جدی‌تر وارد عمل شوند و به عنوان رئیس خانه احزاب ایران پیشنهاد اخراج سفیر سوئد را مطرح می‌کنم.

عرب‌صادق خاطرنشان کرد: متکی در این جلسه تأکید کرد که در‌ مورد چین و روسیه درباره جزایر سه‌گانه نیز ضمن ابراز تأسف به مقامات این دو کشور، تذکر می دهیم و محکوم می‌کنیم و امیدواریم نقطه پایان این مداخله باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها