امروز چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
بیانیه کمیته سیاسی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند در محکومیت هتک حرمت دوباره قرآن کریم
امروزه به رغم ادعای دموکراسی و آزادی که دولت های غربی در رسانه های خود تبلیغ کرده ودیگر کشورهای غیراروپایی را به پذیرش آن فرا می خوانند، شاهد رفتاری متناقض از این دولت ها در عرصه بین الملل هستیم.
بنام خداوند جان و خرد 
در جهان امروز از یکسو شاهد فجایعی همچون توهین به کتب مقدس مذهبی و در راس آن قرآن کریم در پوشش آزادی بیان بوده و مشاهده می کنیم برخی کشورهای غربی با بهانه دفاع از آزادی بیان اجازه سوزاندن مقدس ترین متون مسلمانان را صادر کرده و پلیس این کشورها نیز از فرد هتاک حمایت می کند در حالی که از سوی دیگر همین کشورهای داعیه دار آزادی بیان هر نوع انتقاد و تقابل با پدیده های غیر اخلاقی و مذمومی همچون همجنسگرایی را بر نتابیده و با آن مقابله می کنند.  
علی رغم این سیاست یک بام و دو هوای کشورهای غربی، در سال های اخیر و به ویژه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و رنگ باختن الگوهای سکولاریسم و فرهنگ غربی شاهد تمایل و گرایش بسیاری از روشنفکران و خردمندان که به شدت از سیستم های سیاسی و دولت های مادی گرا و صنعتی غرب رویگردان و ناامید شده اند،  به دین مبین اسلام  هستیم که مجموعه ای از الهیات عقل گرا برای بشر خسته و سرگردان امروزی را به ارمغان می آورد.
این موضوع به طور جدی دولت های اروپایی و هیأت های حاکمه و سیاستمداران و سرمایه داران بی رحم و ریاکار غربی را عصبانی و نگران کرده است. باید توجه داشت گسترش ارتباطات ، رسانه و تبادل اخبار و رویدادهای جهان، ایدئولوژی های کاذب را در برابر ایدئولوژی و مکتب انسان ساز اسلام بی رمق و کساد نموده و  پیروان راستین مکتب اسلام انتظار دارند تا با جاری شدن دانش قرآنی - اسلامی در سطح جهان، طومار بی دینان و مکاتب الحادی و انحرافی را درهم پیچیده و نور هدایت واقعی که در آموزه های اسلام ناب موج می زند میلیون ها انسان تشنه حقیقت و معنویت را جذب خود نماید.
 به همین دلیل هر روز که می گذرد  سرمایه داران و حاکمان لیبرالیسم غربی که عمدتاً با شبکه مالی و پولی صهیونیسم گره خورده اند، از گسترش و نفوذ مکتب انسان ساز و عدالتخواه اسلام نگرانی و وحشت بیشتری پیدا می کنند. 
این نگرانی و اضطراب از اضمحلال نظام های سیاسی و فریبنده تحمیلی غربی باعث شده که هر از چندگاهی دست به قداست زدایی و بی حرمتی نسبت به مقدسات اسلامی زده و تصور می کنند با این اعمال و سیاستهای کثیف و منزجرکننده می توانند در مقابل رشد و بالندگی اسلام و موج گرایش به این دین الهی مقاومت کنند اما زهی خیال باطل که پرودگار وعده نصر و پیروزی به مومنین را بشارت داده است.
امروزه شاهد هستیم که روند کلی و تکاملی جهان به سمت نزدیک شدن به ظهور منجی بشریت، حضرت مهدی موعود (ع) در حرکت است و این خواست و اراده خداوند متعال و هستی بخش جهان است که هیچ کس و هیچ قدرتی نمی تواند مانع تحقق اراده الهی شود. 
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که برهمه ما مسلمانان و کشورهای اسلامی لازم است که با همدلی و یکصدایی از حریم مقدسات اسلام دفاع کرده و در برابر اهانت کنندگان به قرآن و پیامبر مهربان اسلام (ص) محکم و با تدبیر ایستاده و با اقدامات معقولانه و هماهنگ، مدافع ندای حق باشیم  که خداوند یاور حقیقت است و باطل رفتنی و زوال پذیر.
خوشبختانه علی رغم تلاش های مذبوحانه دولتمردان غربی، شاهد این حقیقت هستیم که اکثریت مردم جهان چه مسیحیان و چه پیروان دیگر مکاتب، به ادیان آسمانی و اعتقادات اسلامی احترام گذاشته و نسبت به جریان های ضد دینی و رژیم های دیکتاتوری غربی که از روی تعصب و کینه توزی به مقدسات اسلامی اهانت می کنند معترض بوده و بارها این اعمال ناپسند و زشت را محکوم نموده اند. 
رهبران مسیحی و دیگر مکاتب فکری بارها گفته اند این گونه حرکت ها و اعمال زشت زاییده افکار مریض و خبیث سیاستمداران سلطه گر و رژیم های فاسد سیاسی است که متأسفانه در امریکا و غرب ریشه دوانده و مانعی  برای همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان در جهان شده اند. 
کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به نمایندگی از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و مسلمان ایران بادرک درست از انگیزه جریان های فاسد و پشت پرده این نمایش های خبیثانه، با اقتدار و صلاحیت اعلام می دارد که ادامه این روند و بی حرمتی به مقدسات اسلامی نتیجه ای شوم برای مجریان و سیاستمداران وابسته به استکبار و صهیونیسم خواهد داشت و ضمن محکومیت شدید این حرکتهای مذبوحانه و بزدلانه، دست در دست دیگر ملتها و کشورهای اسلامی از حریم قرآن و اسلام عزیز قاطعانه دفاع کرده و با اتخاذ سیاستهای هماهنگ با امت اسلامی، این جریان فاسد و مزدوران و کثیف آن را منزوی تر و ناکام تر خواهد کرد.  پیش به سوی وحدت اسلامی و همزیستی با پیروان دیگر ادیان الهی جهان. 
 علی محمد حلمی – دبیر سیاسی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند
۳۱ تیر ۱۴۰۲

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها