امروز يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
منوچهر متکی در بیست و یکمین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران:
دکتر منوچهر متکی در در بیست و یکمین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران ، به تحلیل شرایط روز سیاسی و اجتماعی ایران و جهان پرداخت.

به گزارش کانون به نقل از منیبان،در ابتدای این جلسه، منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران با محکومیت شدید اقدامات غرب برای القای اسلام هراسی، گفت: علیرغم این هتاکی ها، علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است.
او همچنین همراهی دولت سوئد با هتاکان قرآن سوزی را مایه تاسف خواند و گفت: خانه احزاب به شدت این اقدام را محکوم می کند و بیانیه ای در این خصوص صادر کرده است.

 در این جلسه رئیس خانه احزاب ایران با یادآوری به رژیم‌صهیونیستی که باید بداند بادی که می کارد طوفان درو می کند به آنها هشدار داد که امروز مسیر نابودی این رژیم آغاز شده و پایان اسرائیل نزدیک است.

عرب صادق مشاور رسانه ای خانه احزاب ایران، در خصوص همایش های فصلی خانه احزاب ایران گفت: در روز ۲۲ تیرماه همایش انتخابات در وزارت کشور برگزار خواهد شد که از هر سه فراکسیون اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین ۵ نفر سخنرانی مبتنی بر راهکار خواهند داشت و همچنین برگزاری همایش دیگری با موضوع شرایط اقتصادی کشور، دغدغه ها و راهکارها به تصویب رسید و به بحث گذاشته شد.

عرب صادق در ادامه گفت: در این نشست هر سه فراکسیون اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین، جنایات اخیر صهیونیست ها در جنین را که خلاف مصوبات سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل است محکوم کردند.

مشاور رسانه ای خانه احزاب ایران جزئیاتی از بررسی، نحوه تنظیم و طراحی همایش اقتصادی در سه محور اصلی مطالبات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد، اشکالات بودجه بندی سالانه و دیپلماسی اقتصادی در این جلسه و با دعوت از مسئولین ارشد دولت و مجلس و اعضای اقتصادی کابینه دولت و مجلس و اصحاب رسانه خبر داد که دبیری این همایش به رامین مهمانپرست محول شده است.

وی گفت: در این نشست، خزانه دار خانه احزاب ایران ضمن ارائه گزارش مالی، یارانه پرداختی به احزاب را مورد بررسی قرار‌ داد و در پایان هیئت منتخب خانه احزاب از جلسه مشترک خانه احزاب ایران با وزارت کشور گزارشی مختصری ارائه داد و کلیات پیرامونی آن بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها