امروز سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان، دکتر محمد بن عبدالکریم آل عیسی، از عربستان سعودی که از او به عنوان یکی از قوی ترین صداهای جهانی اسلام میانه رو یاد می شود، طی دیدار با رهبران برجسته مذهبی، علما و دانشگاهیان در دهلی نو سخنرانی خواهد کرد.
 به گزارش کانون به نقل از تایمز ایندیا، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است دکتر محمد بن عبدالکریم آل عیسی،دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان، در روز سه شنبه  با NSA Ajit‏ ‏Doval دیدار داشته و همچنین در مرکز فرهنگی اسلامی هند سخنرانی کند.
انتظار می رود که دکتر عیسی در مورد طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با اسلام میانه رو، گفتگوی بین تمدن ها، مدارای مذهبی، ارتباطات بین فرهنگی، عدم خشونت و کثرت گرایی مذهبی صحبت کند.

آل عیسی که یک محقق برجسته اسلامی و اصلاح طلب است، روز دوشنبه وارد هند خواهد شد و  این سفرتا ۱۵ ژوئیه ادامه خواهد یافت. به گفته منابع رسمی، او احتمالاً با وزیر امور خارجه اس جایشانکار و وزیر امور اقلیت ها دیدار خواهد کرد.  ال عیسی قبل از انتصاب به عنوان دبیرکل اتحادیه جهانی مسلمانان در سال ۲۰۱۶ به عنوان وزیر دادگستری در کابینه عربستان سعودی فعالیت می کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها