امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
فراخوان بازدید اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور از سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران0

با سلام و احترام

به اطلاع کلیۀ اساتید و دانشجویان ایرانی دانش آموخته و یا شاغل به تحصیل در خارج از کشور می‌رساند، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، در راستای معرفی ظرفیت‌های علمی و فناوری کشور و با هدف تقویت هم‌افزای‌های فکری و تجربی میان نیروهای علمی داخل و خارج از کشور در نظر دارد مجموعه نشست‌های تخصصی‌ای با عنوان «شنبه‌گفت» را در برخی مراکز علمی و اجرایی کشور برگزار نماید تا ضمن فراهم نمودن زمینۀ آشنایی این عزیزان با مهم‌ترین مراکز علمی و اجرایی ایران، امکان تعامل و بهره‌گیری از دانش و تجربۀ ایشان را در تعریف پروژه‌های علمی مشترک در راستای پیشبرد اهداف این مراکز فراهم آورد.

با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران، قرار است نخستین نشست این برنامه در سال 1398، به معرفی و بازدید از بخش‌های مختلف این سازمان اختصاص یابد که از ساعت 10 صبح الی 14 روز شنبه مورخ 9 شهریور 1398 برگزار خواهد شد. لذا از کلیۀ علاقه‌مندان، دعوت می‌شود با مراجعه به آدرس زیر، نسبت به ثبت نام برای شرکت در این برنامه اقدام نمایند.

 

توضیحات:

1ـ زمان بازدید از بخش‌های مختلف سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران بین 90 دقیقه طول خواهد کشید و سپس نشست هم‌اندیشی مدعوین، با حضور سرکار خانم دکتر اشرف بروجردی، ریاست محترم سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران برگزار خواهد شد.

2ـ نشست هم‌اندیشی با محوریت «تاریخ و تمدن اسلامی در آیینۀ اسناد» برگزار می‌گردد  که در آن هر یک از مدعوین تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت.

3ـ این برنامه در صورتی قابل اجرا خواهد بود که تعداد متقاضیان شرکت در آن به حد نصاب برسد، همچنین در صورت افزایش متقاضیان بیش از حد نصاب، اولویت پذیرش با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند.

4ـ سخنرانی‌ها و مباحث مطرح شده در نشست‌ مذکور، ضبط و ثبت شده و در نهایت در قالب گزارشی مکتوب متنشر شده و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

5ـ وسیلۀ ایاب و ذهاب شرکت‌کنندگان برای این بازدید، پیش‌بینی شده است که متعاقباً زمان و مکان حرکت، اعلام خواهد شد.

6ـ طبق هماهنگی‌های انجام گرفته، شرکت‌کنندگان در این برنامه، پس از برگزاری بازدید و هم‌اندیشی، برای صرف ناهار، میهمان سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران خواهند بود.

7ـ تأکید می‌شود که امکان حضور در این برنامه، صرفاً برای کسانی مقدور است که حداکثر تا تاریخ 30/5/1398 در فرم پایین ثبت نام کرده باشند و لذا از آنجا که هماهنگی ورود عزیزان به مجموعۀ سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی بایستی از قبل برنامه‌ریزی شود، از پذیرش افرادی که در سامانۀ مربوطه ثبت نام نکرده باشند، معذور خواهیم بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها