امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
بررسی مهمترين فعاليتهاي گروهک منافقين در روزهای پایانی تیرماه 1398
سازمان منافقين که از سال ۱۳۴۴ به عنوان يک سازمان ضد استبدادي عليه حکومت پهلوي و ضد امپرياليستي عليه منافع آمريکا ايجاد شده بود، امروزه به نيرويي وابسته و تحت الحمايه آمريکا و عربستان تبديل شده است. اين سازمان در تمام توطئه‌هايي که در اروپا و آمريکا عليه نظام جمهوري اسلامي ايران انجام مي‌شود به طور قطع سهم عظيمي دارد. بعد از گذشت 40 سال از انقلاب شکوهمند ايران اسلامي، هنوز بوي تعفن اقدامات و فعاليت‌هايشان مشام ملت ايران را آزار مي دهد. 
در طول دو هفته اخير برخي از اقدامات اين گروه تروريستي به شرح ذيل آورده مي‌شود:
 
1- جمع آوري اطلاعات 
منافقين بعد از تخليه تلفني، به شيوه تخليه مجازي رو آورده‌اند؛ برخي اعضاي گروهک با پوشش‌هاي مختلف به دنبال جمع آوري اطلاعات هستند. آنها با حضور در برخي جشنواره هاي علمي فرهنگي به بهانه دريافت مقاله و يا سخنراني، سعي در جمع آوري شماره تلفن ها دارند. براي نمونه در برگزاري جشنواره فرهنگي که توسط جبهه فرهنگي انقلاب دانشگاه ياسوج برگزار شده بود با سرچ در جزئيات فراخوان اين جشنواره، شماره دبير جشنواره رو به نيت اعتماد بخشي به طعمه‌هاي خود مي دهند و سپس براي کسب اطلاعات بيشتر از طعمه هاي خود مي خواهند تا با شماره مورد نظر تماس بگيرند. و در فرصت مناسب آنها را به سمت سازمان جذب نمايند.
استفاده از آرم نهادهاي انقلابي همچون، سپاه شيوه جديد ديگري براي کسب اعتماد است که به احتمال زياد در اين ارتباطات، بيشتر به دنبال اشخاص خاص هستند و مي خواهند بانک اطلاعاتي خود را تکميل کنند. 
 
2- شو تبليغاتي منافقين در کشورهاي مختلف اروپا
 مدتي است منافقين با برگزاري تجمعات در کشورهاي مختلف دنيا سعي دارند به نوعي خود را مطرح کرده و به جامعه جهاني و ايرانيان چنان القاء کنند که هنوز هستند و خود را ناجيان ملت ايران معرفي کنند. اين گروهک تروريستي تلاش مي‌کند از رهگذر برگزاري همايش‌هاي سالانه که بيشتر به فستيوال يا کنسرت شبيه است خودرا تنها آلترناتيو جمهوري اسلامي جلوه دهد. همچنان که شو تبليغاتي سازمان مجاهدين در آلباني در 23 تير ماه نيز پس از پنج روز پول‌پاشي با حضور تعدادي از سياستمداران بازنشسته، بدون هيچ دستاوردي به پايان رسيد.
 محتواي اين نشست‌ها معمولا فاقد ارزش بوده و نکته تمسخر آميز اين فستيوال که به اصطلاح جزء اهداف اصلي منافقين مي باشد، معرفي "مريم رجوي" (سرکرده فرقه) به‌عنوان شخصيتي کاريزماتيک و فرابشري است.
  تبليغاتچي‌هاي منافقين در رسانه‌هاي خود با استفاده از تعابير غلوآميز و انتشار تصاوير پرشمار از مريم رجوي با پوشش‌هاي گوناگون، سعي مي‌کنند چهره اين عنصر جنايت‌پيشه را محبوب جلوه دهند. با اين حال در ادامه همين شوهاي تبليغاتي 5 مرداد در لندن نيز تجمعي برگزار کردند.
 
3- رپرتاژ آگهي وهابيون براي منافقين و سلطنت‌طلبان
در 29 تير ماه تجمعي ضد ايراني در استکهلم سوئد توسط منافقين و سلطنت طلبان و برخي افراد غير ايراني برگزار شد. العربيه رسانه وابسته به دربار وهابي سعودي براي منافقين و سلطنت‌طلبان ورشکسته رپرتاژ آگهي منتشر کرد! اين رسانه که پادوي خبري رژيم صهيونيستي است، تجمع ضد ايراني مديريت شده توسط منافقين و سلطنت‌طلبان با شرکت‌کنندگان – اغلب- غيرايراني در استکهلم سوئد را تجمعي عظيم ناميد و به پوشش کامل آن پرداخت. اين تجمعات با کرايه افراد ايراني و غير ايراني صورت مي‌گيرد و افراد تحت عنوان شرکت در تورهاي گردشگري به ميان خيابان‌ها گسيل مي‌شوند. اين رسانه که هر رخداد ضد ايراني را بزرگ جلوه مي‌دهد، تجمع استکهلم را نيز هدف بزرگنمايي قرار داد و بدون انتشار تصاوير شرکت‌کنندگان تلاش کرد ماهيت غيرايراني تظاهرکنندگان را پنهان دارد. 
 
4- سفر مريم رجوي به تل‌آويو براي ديدار با نتانياهو 
  گروهک تروريستي منافقين از چند دهه قبل با رژيم صهيونيستي و به‌ويژه سازمان جاسوسي موساد، ارتباطات تنگاتنگي دارد و در زمينه جاسوسي و ترور در ايران، به اين رژيم خدمات ارائه مي‌کند.
 يک ديپلمات فرانسوي مقيم اسرائيل، از سفر مهم «مريم رجوي» سرکرده گروهک تروريستي منافقين به سرزمين‌هاي اشغالي با هدف ديدار با «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير اين رژيم و رئيس سازمان جاسوسي موساد خبر داد. 
رودي جولياني شهردار سابق نيويورک و وکيل فعلي دونالد ترامپ رئيس‌جمهور آمريکا که در هفته جاري مهمان ويژه "مريم رجوي" در تيرانا پايتخت آلباني بود، نقش اصلي را در هماهنگي و انجام اين سفر داشته است. اين سفر ارتباط مستقيم با همکاري بين سازمان مجاهدين خلق و سازمان اطلاعاتي اسرائيل (موساد) دارد. اين ديپلمات عقيده دارد که بين موساد و سازمان مجاهدين خلق، روابط نزديکي براي جاسوسي از ايران وجود دارد و سفر مريم رجوي از تيرانا به تل‌آويو بدون اطلاع پاريس در حالي که پناهندگي از دولت فرانسه دارد، موجب تعجب اعضاي سفارت شده است.
پايگاه خبري مصري تايم نيز با اشاره به سفر مريم رجوي به تل‌آويو نوشت: نتانياهو چند روز قبل وعده داده بود تا اسناد جديدي از فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران را افشاء کند. 
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها