امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

 سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، ظهر شنبه در مراسم تشییع ۲۷ شهید مدافع حریم امنیت در اصفهان با نثار  درود و سلام خداوند بر ارواح پاک و مطهر همه شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای لشکر ۱۴ امام حسین که در جریان عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند، اظهار داشت: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم اصفهان در شهیدپروری و حمایت از نظام و تلاش برای برقراری امنیت از تقدیم جان و مال خود دریغ نورزیدند و در حمایت از تمامی برنامه های نظام و در راستای ارتقای سطح معنوی و توسعه امنیت و پیشرفت در کشورمان تمام تلاش خود را به کار بستند.

وی افزود: دشمنان ظالم برای جلوگیری ازپیشرفت ایران اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور صف کشیده‌اند و تمامی نیروهای امنیتی کشور مشغول مبارزه با این توطئه گری‌ها هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در جنوب شرق کشور ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت ایران از حدود ۹ سال قبل آغاز  شده است و اقدامات بسیار مناسب و گسترده ای برای حفاظت از مرزها و ایجاد امنیت در منطقه سیستان توسط نیروهای سپاه از  شهرهای مختلف از جمله اصفهان و لشکر ۱۴ امام حسین (ع)  انجام شده است.

عربستان و امارات به شدت دنبال ایجاد ناامنی بوده اند

وی ادامه داد: دشمن در طول چند سال اخیر با برنامه ریزی ها و توطئه گری های کشورهای مزدور منطقه بویژه عربستان و امارات به شدت دنبال ایجاد نا امنی بوده که فرزندان شما و نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران اجازه نداده اند در پایگاه های مرزی مشکلی برای امنیت مرزها ایجاد شود.

سردار جعفری بیان داشت: در این ایام اکثر پاسگاه های مرزی به صورت یک دژ مستحکم درآمده اند و همین مزدوران بارها به این پاسگاه ها حمله کرده و به عقب برگشته اند؛ آنها دنبال هستند با انجام عملیات انتحاری و چنین عملیاتهای ددمنشانه ای در کشور ایجاد نا امنی کنند که بالاخره با تلاش های مختلف این عملیات را توانستند انجام دهند البته در سال گذشته شش الی هفت عملیات انتحاری خنثی شد.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: نیروهای امنیتی جان بر کف بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در مرزها آماده عمق بخشی به امنیت مرزها هستند و انتقام خون این شهیدان را خواهند گرفت.

سردار جعفری بیان داشت: شما باید بدانید علاوه بر برنامه ریزی آمریکایی ها و اسرائیل در ایجاد نا امنی و ترور سازمان های اطلاعاتی عربستان و امارات به طور مشخص در حال برنامه ریزی برای ایجاد نا امنی در جنوب شرق هستند و اطلاعات موثقفی در این رابطه داریم.

جمهوری اسلامی دیگر ملاحظات قبلی را ندارد

وی با اشاره به اینکه از این به بعد جمهوری اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر ملاحظات قبلی را ندارد و در صورت تداوم و حتی برای انتقام این جنایت به صورت مستقیم وارد عمل خواهد شد، گفت: انتظاری که از کشور مسلمان و همسایه داریم این است که چرا ارتش پاکستان به این گروهک ها پناه می دهد، این پناه دادن را حمایت از این گروه می دانیم و دولت پاکستان باید پاسخ گو باشد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه دولت پاکستان و سازمان امنیتی پاکستان محل اختفای آنها را می داند و سکوت پیشه کرده تاکید کرد: آنچه که در این تجمع اعلام می کنیم این است که دولت خائن امارات و عربستان بدانند که دیگر صبر ما به سر آمده و حمایت از گروه های تکفیری را تحمل نخواهیم کرد ما انتقام خون شهیدان را از این دولتها خواهیم گرفت.

سردار جعفری در ادامه سخنان خود گفت: از رئیس جمهور می خواهیم دستان ما را برای انجام عملیات های انتقام جویانه بیش از گذشته باز بگذارد و دولت پاکستان هم بداند که از این به بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعات پاکستان از گروهک جیش الظلم را بپردازد که بی شک این هزینه برای آنها بسیار سنگین خواهد بود.

فرمانده سپاه در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از نوع آمریکایی، اسرائیلی، عربستانی و تکفیری باید بدانند این است که آنچه در مسیر انقلاب اسلامی به آن نیاز داریم، خون شهیدان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها