امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
به گزارش سایت خبری کانون به نقل از فارس ، ، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی شهادت یک کودک معصوم در مدینه منوره را تسلیت گفت.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: خبر بسیار ناگوار و غم‌انگیز شهادت کودک معصوم و مظلوم زکریّای عزیز در مهبط وحی الهی مدینه النبی صلّی الله علیه و آله و سلّم را با تأسف فراوان دریافت کردیم.

این جنایت دژخیمانه به وسیله شخصی که افکار پلید ضدّ اسلامی و ضدّ انسانی دارد، حاکی از خباثت افرادی به ظاهر انسان است که متأسفانه سالیان طولانی در حرمین شریفین و در مرکز نزول قرآن کریم و در جوار مرقد مطهّر پیامبر رحمة للعالمین مردم را به گمراهی و ضلالت و دوری از خداوند دعوت می‌نمایند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: آیا ذرّه‌ای رحم و شفقت در دل ناپاک این افراد پلید که از حیوان هم بدتر هستند وجود ندارد؟! چرا مجامع بین المللی و حکّام کشورهای اسلامی بخصوص عربستان در مقابل این جنایت وحشیانه سکوت می‌نمایند و با سکوت خود، این فاجعه را تأیید می‌کنند؟!

در پایان این پیام آمده است: ما با تسلیت این حادثه غمبار به پدر و مادر داغدار زکریّا که محبّ اهل بیت نبیّ صلّی الله علیه و آله و سلّم می‌باشند، از خداوند متعال مسئلت داریم که به آنان صبر جمیل و اجر جزیل در مقابل این مصیبت بزرگ عنایت فرماید و ظالمان و ستمگران در سراسر عالم را به سزای اعمال خود رسانده و داد مظلومان را از آن‌ها بستاند؛ وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

انتهای پیام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها