امروز جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵
کد خبر: ۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
«حماسه تماشایی ملت»
به گزارش سایت خبری تحلیلی کانون ،اینجا ایران است، ساعت به‌وقت همدلی و همراهی، آری اینجا ایران است، جغرافیایی که مردمانش دنیا را مبهوت وحدت، ولایتمداری و عشق به سرزمینشان کرده است. از خلیج‌فارس تا خزر نیلگون، از اشترانکوه و دماوند تا دنا و هامون، وسعتی از غرب تا شرق ایران امروز سراسر فریاد ملتی بود که بار دیگر اعلام کرد: هستیم بر سر عهدی که بستیم، پابرجا و استوار...

امروز پیغام خروش ملت ایران برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و ابرقدرت‌ها این بود که ما خود ابرقدرتیم، ما را از گزینه‌های روی میزتان نترسانید، ما هرکدام گزینه‌ای روی میز هستیم که همدلی و وحدتمان در استمرار خط انقلاب و آرمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پاسخی دندان‌شکن به دشمن است.

امسال علاوه بر تهران در بیش از هزار شهرستان،‌ شهر و بخش و همچنین در بیش از 4 هزار روستا راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد.

همچنین بیش از 6 هزار عکاس، خبرنگار و فیلمبردار داخلی و خارجی و 250 خبرنگار خارجی جشن ملی مردم ایران را پوشش دادند.

این گزارش حاکی است در تهران ام‌القرای جهان اسلام، مردم خداجو و همیشه در صحنه از مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی عظیم خود را به سوی میعادگاه عاشقان (میدان آزادی) آغاز کردند.

- راهپیمایی‌کنندگان یوم‌الله 22 بهمن با در دست گرفتن تمثال فرمانده سپاه پاسداران مبنی بر «مالک اشتر علی تقاص انقلابی» از وی خواستند که پاسخ آشوبگران دی ماه را بدهد.

- موشک بالستیک قدر در چهاراره ولیعصر تهران به نمایش درآمد.

راهپیمایان تهرانی با شعار «حی علی خیرالعمل کمک به مردم یمن» بر حمایت همه جانبه کشورهای اسلامی از مردم مظلوم یمن تاکید کردند.

موشک فجر5 که از دستاوردهای صنعت دفاعی کشور محسوب می‌شود در مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در معرض دید عموم قرار دارد.

برخی جوانان با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون انقلاب برای کوخ‌نشین‌هاست، مسئول کاخ‌نشین باید استعفا دهد، اعتراض خود را نسبت به اشرافی‌گری برخی مسئولان اعلام کردند.

مردم تهران با حمل تابوت رژیم صهیونیستی بر نابودی این رژیم در 25 سال آینده تأکید کردند.

راهپیمایان تهرانی مطالبات خود را برای رؤسای قوا، شهردار تهران،‌ رئیس صدا و سیما، فرمانده سپاه و رئیس کمیته امداد ارسال کردند.

راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت پرهیز مسئولان از نگاه به دست دشمنان برای حل مشکلات تأکید کردند.
رئیس‌جمهور گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم پاسخی به توطئه‌های آمریکا و تحرکات صهیونیست‌ها در منطقه است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه سال آینده چهلمین سال انقلاب اسلامی است، گفت:‌ باید وحدت و اتحاد ملی را بیش از گذشته در سال آینده شاهد باشیم.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت:‌ رئیس‌جمهور آمریکا و دیگر قدرت‌های دنیا باید بدانند با ملتی بزرگ و انقلابی سروکار دارند که به شدت از انقلاب و نظامشان دفاع و حفاظت می کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها