امروز سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

به مناسبت برگزاری همایش " رابطه و همکاریهای علمی ایران و هند - فرصتها و چالشها " در شهر میسور انجمن اسلامی و دبیرخانه اجرایی این همایش طی صدور اطلاعیه ای اطلاعات تکمیلی را در خصوص همایش به اطلاع دانشجویان رساند. متن این اطلاعیه بدین شرح می باشد :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باطلاع کلیه دانشجویان ایرانی شبه قاره هند می رسانیم, با توجه به همکاریهای بین رایزنی علمی شبه قاره هند و اتحادیه  انجمنهای اسلامی دانشجویان ایرانی در هندوستان برای برگزاری همایش های منطقه ای, همایش منطقه جنوب هند  تحت عنوان " رابطه و همکاریهای علمی ایران و هند - فرصتها و چالشها "  در تاریخ 15 و16 اسفند 1393 برابر 5 و 6 مارس 2015 در شهر میسور برگزار می گردد. در این همایش که با همکاری سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدر آباد و به همت شورای مرکزی انجمن اسلامی شهر میسور می باشد, تمامی دانشجویان و دانشجویان شبه قاره , بویژه دانشجویان حوزه کنسولگری حیدرآباد می توانند مقالات خود را ارسال کنند و بعد از دریافت پذیرش آنها را در همایش ارائه نمایند.

نکات مهم درباره این همایش:

1. دانشجویان حوزه کنسولگری حیدرآباد برای پذیرش و ارائه مقالات در اولویت می باشند ( دانشجویان شهرهای میسور, بنگلور, حیدرآباد, کرالا, چنای و ...)

2. مقالات ارسالی از طرف دانشجویان دوره دکترا حتما باید با همکاری اساتیدشان باشد وکار های گروهی امتیاز ویژه خواهند داشت.

3. از فارغ التحصیلان شبه قاره هند نیز دعوت می شود تا مقالات خود را ارسال کنند و در این همایش شرکت داشته باشند, قابل ذکر است که هزینه ایاب و ذهاب بعهده خودشان و اسکان و پذیرایی برای 3 روز بعهده میزبان است.

4. این همایش با همکاری دانشگاه میسور و در پردیس (Campus) این دانشگاه برگزار می گردد.

5. موضوعات و حوزه مقالات ارسالی باید حتما در چارچوب موضوعات ذکر شده در بروشور و پوستر این همایش باشد در غیر اینصورت با همه احترامی که برای مقالات ارسالی قائل ایم اینگونه مقالات به نویسنده مرجوع خواهد شد.

6.  - زبان مقالات و همایش: انگلیسی

    - زمان ارسال تا  : 20 فوریه 2015

    - زمان اعلام پذیرش: 25 فوریه 2015

    - زمان همایش: 5 و مارچ 2015

    - هزینه شرکت در همایش: 1000 روپیه

    - ایمیل ارسال مقالات: indoiranianseminar@gmail.com

7. اسامی افرادی که مقالاتشان پذیرفته میشود بهمراه اخبار مربوط به این همایش در تاریخ مشخص در سایت رایزنی علمی دانشجویان شبه قاره هند اعلام خواهد شد, به همین دلیل از دوستان تقاضا داریم بصورت مرتب اخبار مربوط به این همایش را از همین سایت پیگیری نمایند.

در پایان اینجانب سید علی مطهری نیک, دبیر انجمن اسلامی شهر میسور و دانشجوی دکترای رشته زبان انگلیسی در دانشگاه میسور, بعنوان دبیر همایش " ارتباطات و تبادلات علمی بین کشورهای ایران و هند؛ فرصتها و چالشها " از دانشجویانی که تمایل دارند تا با تیم کمیته اجرایی و سازمان دهی این همایش همکاری کنند خواهشمندم تا اعلام آمادگی خود را از طریق ایمیل همین همایش به آدرس: indoiranianseminar@gmail.com  یا طی تماس مستقیم با دبیر انجمن اسلامی شهر میسور جناب آقای مطهری نیک یا آقای نادر فرجی (مسئول کمیته اجرایی این همایش) اعلام نمایند تا در جلسه ای که برای بحث پیرامون ابعاد مختلف این همایش می باشد دعوت شوند.

قابل ذکر است که تمامی مقالات پذیرفته شده در این همایش در مجموعه ای بنام این همایش, چاپ خواهد شد و برای دانشجویان نیزحمایت های تشویقی پیش بینی شده است.جزئیات بیشتر درباره این همایش را می توانید از طریق بروشور مربوط به این همایش در سایت رایزنی علمی جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره ملاحظه و مطالعه بفرمائید.


برای دریافت پوستر و بروشور همایش به وبسایت www.iesec.ir مراجعه فرمایید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها