امروز شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۱
کد خبر: ۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
رصد رسانه‌های برون‌مرزی؛

فارن پالیسی: داعش به‌خاطر ریزش افراد و طرفدارانش در ماه‌های اخیر، نیاز به جذب نیروهای تازه‌نفس  و منابع مالی جدید دارد و عملیات تهران در ماه رمضان ممکن است در این راستا برایشان مفید باشد.

 

 

الجزیره: با گذشت چندروز از قطع ارتباط کشورهای عربی با قطر و ناموفق بودن میانجی‌گری‌ها، به‌نظر  می‌رسد تحولات اخیر باعث تغییرات عمده در منطقه خواهد شد و دوحه ناگزیر به اتحاد با تهران خواهد بود؛ امری که در تعیین سرنوشت جنگ سوریه هم اثر خواهد گذاشت.

 

 

نیویورکر: آینده خاورمیانه بستگی به این دارد که چه‌کسی برنده جنگ فعلی در منطقه باشد و اینکه آیا  آمریکایی‌ها اراده لازم برای متوقف ساختن ایران را دارند یا خیر؟ شبه‌نظامیان مورد حمایت تهران برای اولین بار از زمان آغاز جنگ سوریه، توانستند خطی ارتباطی از مرزهای ایران تا سواحل مدیترانه را تسخیر کنند.

 

 

توئیت فارسیِ تحلیلگر شناخته‌شده عرب راجع به دستاورد بی‌سابقه ایران در منطقه

 

 

بی بی سی: داعش در شبه‌جزیره عربستان و در بین نهادهای حکومتی هواداران زیادی دارد و اکنون  سیاست سعودی‌ها این است که به گروه‌های جدایی‌طلب در کردستان یا بلوچستان کمک کنند. آن‌ها گرچه در خفا از حمله تروریستی تهران خوشحالند، اما این حمله را طراحی نکرده‌اند، چون به‌خوبی می‌دانند که دخالت در امور ایران به‌شدت برایشان خطرناک است.

 

 

رادیو فردا/ وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس:: با کمک قاسم سلیمانی، فرمانده شاخه قدس سپاه پاسداران ایران،  همکاری‌های حزب الله لبنان با جنبش فلسطینی حماس گسترش یافته و کشاندن دوباره حماس به زیر چتر جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها