امروز جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

یم های فوتبال ماشین سازی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17 امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تیم پرسپولیس و قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ شانزدهم به پایان رسید.
گل های پرسپولیس را در این بازی علی علیپور در ثانیه 29 و مهدی طارمی در دقیقه 69 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

با این برد پرسپولیسی ها با 62 امتیاز و در فاصله سه هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر قهرمانی خود را پس از یک دهه این بار به جای ورزشگاه آزادی در ورزشگاه یادگار امام (ره) جشن گرفتند.

در این دیدار صادق محرمی و محسن مسلمان در دقایق 6 و 25 بازی کارت زرد گرفتند.

حسین زرگر، داور بازی هم به دلیل کشیدگی کشاله ران مصدوم شد تا نیمه دوم را پیروز سیف الله پور، داور چهارم بازی به جای او قضاوت کند.

در همین حال،ماشین سازی هم با این شکست به صورت رسمی به لیگ یک سقوط کرد.



سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره قهرمانی پرسپولیس نوشت: پرسپولیس اکنون با ۱۲ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد و سه هفته‌ باقی‌ مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خودش را  قطعی کرده است. گل زود هنگام علی علیپور با پنالتی‌ ‌دقیقه ۷۰ مهدی طارمی باعث شد پرسپولیسی‌ها هر سه امتیاز این مسابقه را از آن خودشان کنند و برای دهمین بار فاتح لیگ ایران شوند. 

برانکو ایوانکوویچ، اکنون بدون هیچ شک و تردیدی امیدوار است موفقیت داخلی در لیگ ایران را به رقابت‌های آسیایی سرایت دهد و بتواند در سطح قاره خودش را موفق کند، جایی که اکنون به همراه پرسپولیس در رده سوم گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و در بازی بعدی باید برابر الهلال عربستان و  الوحده امارات دیدار کند.

تیم فوتبال پرسپولیس بازی بعدی خود را چهارشنبه هفته‌ آتی باید در ورزشگاه آزادی برابر پدیده برگزار کند.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها