امروز جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
مسعود حکیم جوادی دبیر چهارمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور گفت: این همایش به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانش آموختگان خارج از کشور توسط کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند و با همکاری 9 تشکل از فارغ التحصیلان خارج کشور برگزار شد .

حجت الاسلام سید محمد مرتضوی صبح امروز درچهارمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور که صبح امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: در این همایش فارغ التحصیلان ایرانی بیش از ۴۰۰ کشور دنیا حضور دارند.

وی ادامه داد:مهمترین هدف این همایش وحدت روحی عالمان و دانشمندان است و جامعه فرهیخته در سایه وحدت روح جمعی کسب می شود.

رییس دبیرخانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانش آموختگان افزود: این همایش بیش از دوماه زمان را به خود اختصاص داده است و ۵ کارگروه در پنج رشته در این مدت تلاش کردند که امیدواریم نتیجه خوبی داشته باشد.

در ادامه مسعود حکیم جوادی دبیر چهارمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور گفت: این همایش به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانش آموختگان خارج از کشور و همکاری ۹ تشکل از فارغ التحصیلان خارج کشور و ۴ کارگروه علوم پایه،علوم انسانی،فنی مهندسی و پزشکی و پیراپزشکی تشکیل شد.

وی ادامه داد:هر دو هفته بیش از ۵۰ نفر در کارگروه ها جمع شده و فعالیت خود را آغاز کردند که حاصل این جلسات همایش امروز است.

حکیم جوادی تاکیدی کرد: در این مدت تشکل ها غیر از اینکه همایش را صحیح و با کیفیت برگزار کنند به مسایل دیگر نپرداختند در این مدت حتی یک مورد بحث سیاسی مطرح نشد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها