امروز سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
مسعود حکیم جوادی ، دبیر اجرایی چهارمین همایش دانش آموختگان خارج از کشور از ثبت نام بیش از ۴۵۰ نفر از دانش آموختگان داخل و خارج برای شرکت دراین همایش خبر داد
مسعود حکیم جوادی دبير چهارمين همابش دانش اموختگان :
مدت پنج ماه است که چهار کارگروه تخصصی، پزشکی و پیراپزشکی، مهندسی و فناوری، علوم انسانی و علوم پایه، روزهای چهارشنبه دور هم جمع شده و راجب چگونگی برگزاری چهارمین همایش دانش آموختگان خارج از کشور بحث و بررسی می کنند.
وی افزود: چهارمین همایش دانش آموختگان خارج از کشور با همت ۱۰ تشکل دانش آموختگان خارج از کشور و با حمایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پنج اسفند ماه ۹۵ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

دبیر اجرایی چهارمین همایش دانش آموختگان خارج از کشور ادامه داد: ما جزء اولین کسانی بودیم که وقتی برگزاری چهارمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور توسط نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مطرح شد با برگزاری این همایش مخالفت کردیم چون وقتی همایش تمام می شود عصر همان روز همه چیز به اتمام می رسد.
حکیم جوادی افزود: این بار نهاد تصمیم گرفته است برای دستاوردهای این همایش دبیرخانه دایمی راه اندازی کند.
موضوعی که از اولین روز های همکاری قوی تشکل های دانش آموخته خارج ازکشور وهمچنین کار گروه ها با عمق وجود احساس میشود ومشهود است وحدت است که بی تردید این رمز موفقیت خواهد بود

عزیزانم به وجود تک تک شما به عنوان خدمتگذار مجموعه دانش آموختگان خارج از کشور افتخار می کنم.:

چهار چوب برنامه صبح همایش قبل از تشکیل کار گروه های روز همایش با پیشنهاد دبیر خانه توسط نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری نهایی میشود

کار گروه ها هرکدام در صبح روز همایش حدود 1:45 ساعت فرصت دارند تا کارگروه خود که شامل ترکیب شخصیت های پنل (حدود 5 نفر )و شرکت کنندگان در همایش را دریکی از سالن های جنبی تشکیل و اداره نمایند.



دبیران محترم کارگروه ها نیز باتوجه به موارد مطرح شده در کارگروه همایش پیشنهاد یک ویا دو ردیف از بیانیه پایانی را ارائه خواهند داد.
درمیان دانش آموختگان خارج از کشور نفراتی از کار آفرینانی که توانسته اند مشکلات را از پیش پا بر دارند ودستاورد های مهمی داشته اند دوربین شرکت کنندگان حضور خواهند داشت تا به موضوع همایش یعنی : -دانش آموختگان خارج ازکشور، توانمندی ها وتجارب فرصت ها وتهدید ها عینیت ببخشند.


همکاران در دبیرخانه همایش مشغول تهیه فرمی هستند تا با در اختیار قراردادن آن به شرکت کنندگان تمایل آنان به طرح سوال در جلسه کار گروه همایش را باقید موضوع وزمان، احسا ودر اختیار مدیر محترم کار گروه جهت تنظیم وقت کار گروه وطرح موضوعات مهم قرار دهند.

مسعود حکیم جوادی
دبیر چهارمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها