امروز دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر: ۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
استاد علي اكبر رائفی پور، محقق و پژوهشگر ظهر امروز در سلسله نشست های غرب شناسی که به همت کانون مطالعات راهبردی غرب شناسی دانشگاه علوم رضوی با موضوع «شیعه، یهود و آخرالزمان» برگزار شد، تصریح کرد: نداشتن تعریف درست از صهیونیست نشان از ضعف ما در دشمن شناسی است و به همین علت با وجود اینکه 74 مرتبه نام فرعون در قرآن آمده است، اما این چهره خبیث که امروز به صهیونیسم بین الملل تبدیل شده و در صدد تزلزل بنیان های انقلاب اسلامی است به طور عمیق ترسیم نشده است.
 
وی با اشاره به اهمییت دشمن شناسی اظهار داشت: یک ششم قرآن به بحث دشمن شناسی اختصاص داده شده؛ بطوری که این کتاب آسمانی بعد ار بحث معاد به شناخت دشمن به ویژه صهیونیست تاکید دارد.
 
رائفی پور شناخت دشمن بزرگ در عصر حاضر یعنی صهیونیست و عبرت از آنان که روزی قوم برتر محسوب می شدند را دو بعد قابل بررسی بنی اسرائیل در قرآن بیان کرد.
 
اين كارشناس صهيونيسم افزود: یهودیت تحریف شده یک تفکر و نگاه دینی است که برای گناهان خود توجیه دینی می آورند و علت پیوند صهیونیست با دین یهود نیز نوگرایی این دین تحریف شده است؛ بطوری که مادی گرایی در آن موج می زند.
 
رائفی پور تاکید کرد: مبلغان جمهوری اسلامی باید تمام جهان را در بر بگیرند و ایدئولوژی دین اسلام را با شجاعت تبیین کنند، چراکه ایدئولوژی اسلامی عین عقل و ایدئولوژی صهیونیست عین جهل است و در جایی که مسائل عقلانی مطرح می شود جایی برای مباحثی که بر پایه جهالت باشد باقی نمی ماند.
 
وی در ادامه بیان کرد: صهیونیست می گوید امر به معروف بله اما نهی از منکر نه؛ چراکه در صدد است نگاه سلبی را نسبت به دین از مردم بگیرد و نگاه ایجابی را در ذهن آنان القا کند و با رواج 2500 تا4000 فرقه نو ظهور در صدد است تا ادیان غربی را در جهان اسلام جا بیندازد.
 
رائفی پور با اشاره به رشد بیش از 10 درصدی اقلیت ها در ایران به عنوان اولین کشور شیعی گفت: در صورت سهل انگاری نسبت به این مهم امکان تبدیل کشورمان به هندوستان در آینده وجود دارد.
 
اين كارشناس صهيونيسم سازمان ملل و ائدوئولوژیست ها را وسیله ای در جهت مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به صهیونیست دانست و ابراز داشت: مفسدان اقتصادی در ایران از جمله شهرام جزایری با این اقدام از منصب خود و انقلاب اسلامی سوء استفاده کرده و وارد دستگاه فرعونیان شدند.
 
رائفی پور بیان کرد: 95 درصد اخبار، مربوط به 4 پایگاه صهیونیستی است که توانسته اند از این طریق فرهنگ خود را در جهان القا کنند.
 
وی با اشاره به چپاول اقتصاد جهانی توسط صهیونیست و آمریکا گفت: چنانچه یک ماه از هزینه های نظامی قطع شود فقر در دنیا ریشه کن می شود، چراکه سالانه یک میلیارد دلار بابت این مورد هزینه می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها