امروز چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷
کد خبر: ۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

خوشا به حالت شهردار شهرما،شهادت را انتخاب کردی.دیروز حاج قاسم عزیز گفتند:برای حاج باقر دعا میکنم که به دوستان شهیدش بپیوندد و این آقای دکتر باقر قالیباف کم نیست.

آنان که به تو برای کرسی و میزبه شما لقب سرهنگ ها دادند و تو را به حمله های گاز انبری متهم کردند و سرانجام جلوی خودت پسرت را مورد هجمه سیاسی وتهمت های دروغ قرار دادند.

من تا به امروز نشنیدم که کسی برایشان دعا کند تا شهید شوند .

حاج باقر عزیز، شهردار مظلوم وجهادی شهر من حال دیگر با شما  چند کلامی حرف دارم:

(خدا را شاکرم که دعای شهادت از زبان کسی خوانده شد که امروز نه به دنبال مادیات و نه میز بلکه فقط و فقط سالهاست که خودش به دنبال احقاق حق مظلومین در نقاط دور در حال جنگ  است و فلسفه ایثار و شهادت رامیداند و مطمئن هستم برای کسی دعا نمیکند تا شهید شود.)

شهردار جهادی شهر من، دیگر سعی کن بیشتر در جمع مدافعان حرم باشی دوستانت به تفکرات و ایمان قلب پاک تو بیشتر نیاز دارند تا اینکه سکان دار جبهه های جنگ باشید.

بدان سکان شهادت امروزه دست کسانی افتاده است که نه حقوق دان هستند و نه مدیرعامل ونه رئیس هیات مدیره و نه اهل حقوق های نجومی و...و فقط و فقط یاران حاج قاسم هستند و یاران علی زمان خود ،پس در نتیجه حاج باقر عزیز به جمع دوستان جدیدت خوش آمدی.

خیلی وقت بود که جمع مدافعان حرم ،حاج باقر زمان خود را در اقصی نقاط دور   نداشتندو پس ازپیروزی شهر به شهر همه میگفتند ای کاش شهردار تهران بود و این شهر را آباد می کرد.

دکتر عزیز درد و دل های بچه های دهه 60 و70 زیاد است .چرا که من سرهنگ نیستم و نه حقوق دان ونه ...و اصلا گوش شنیدن این حرفارو ندارم و فقط این پیام را  شنیده ام که حاج باقر منتظر شهادت  است تا به دوستان شهیدش بپیوندد

شهردار مظلوم شهر من :

به جمع دوستانت در صف شهادت خوش آمدی چه درجه و چه مقامی با ارزش تر ازشهادت درانتظار شماست؟!

محسن برآسود




download

منبع : حامیان ولایت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها