امروز چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

پدرخوانده‌ها از پیروزی لیست امید ناراحت شدند

محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی ستادهای اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس و فعالان سیاسی جنوب تهران گفت: پیام مردم در اسفند ۹۴ پیام تغییر بود چون مردم معتقد بودند از امکانات کشور برای پاسخگویی به نیازهای مشروع و اولیه آنان استفاده نمی‌شود. چر از فضایی که در اسفند ۹۴ در کشور و به خصوص در تهران اتفاق افتاد، استفاده نشد و این جای سؤال جدی دارد و باید تأسف خورد که تا چه زمانی باید فرصت سوزی کنیم؟ نمی‌توان چهار سال گذران امور کرد و بعد دوباره از مردم رأی خواست. حرکت ما در انتخابات حزبی نبود و جبهه‌ای بود و ما امروز باید حرکت جبهه‌ای را در مجلس ادامه دهیم. حتی اگر به تجربه شکست جبهه ملی هم نگاه کنید، می‌بینید که حرکت‌های جبهه‌ای گاه با چالش مواجه می‌شود و اتفاقاً ما تا امروز خیلی رفتار خوبی در جبهه امید دیدیم که اختلاف و انشعابی در آن نبود و این ائتلاف به مذاق برخی خوش نیامده بود که متاسفانه این افراد ناراحت از ائتلاف فقط رقیبان ما نیستند بلکه درون جبهه هم هستند. چون عده‌ای به دنبال پدرسالاری هستند و این مشکل ما در حرکت جبهه‌ای است. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

واکنش دو عضو جامعه روحانیت مبارز به یک ادعا

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه طرح این مطلب که در حال حاضر احمدی‌نژاد، روحانی و قالیباف جزء گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان هستند، دروغ است، اظهار داشت: البته گروه‌های مختلفی در این زمینه مشغول فعالیت هستند.قائم مقام جامعه روحانیت مبارز افزود: جلسات شورای همگرایی اصولگرایان هنوز تشکیل نشده و انشالله به زودی برگزار می‌شود.همچنین حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز نیز درباره ادعای شکل‌گیری شورای مرکزی اصولگرایان و قرار دادن نام روحانی، احمدی‌نژاد و قالیباف در لیست خود، تأکید کرد: این حرف یک فرد است و چنین شورایی وجود خارجی ندارد و از این رو فقط شورای ائتلاف اصولگرایان ملاک است.به گزارش فارس، یکی از نمایندگان مجلس هشتم، تحت عنوان عضو شورای مرکزی اصولگرایان گفته بود: «احمدی‌نژاد، روحانی و قالیباف جزء گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری این شورا هستند.


اظهارات هاشمی کرامت انسانی را مخدوش می‌کند

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در واکنش به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه گرفتن یارانه کرامت انسان را مخدوش می کند، اظهار داشت: کرامت انسان واقعا بحث مهمی است و اسلام مدافع کرامت انسان است و هر چیزی که کرامت انسان را مخدوش کند از نظر اسلام ممنوع است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: آقای هاشمی باید به دوران دولت سازندگی برگردد ؛ با آن روش هایی که معتقد بودند برای توسعه کشور، اگر فقرا زیر چرخ توسعه له شوند اشکال ندارد آیا آن شیوه هایی که آقای هاشمی در دولت سازندگی در پیش گرفته بودند کرامت انسانی را مخدوش نمی کرد؟ آیا اینکه انسان ها را به دو دسته فقیر و غنی تقسیم بندی می کردند با کرامت انسانی در تناقض نبود؟ تویسرکانی تصریح کرد: آقای هاشمی باید بداند که کرامت انسانی زمانی حفظ می شود که عدالت در جامعه برقرار باشد و عدالت نیز توسط امام خامنه ای تعریف شده است؛ آقای هاشمی باید متوجه اظهاراتش باشد چرا که این اظهارات ایشان است که کرامت انسانی را مخدوش می کند. خبرگزاری بسیج این خبر را منتشر کرده است.

علت بازداشت فرزند معاون رییس جمهوری پیشین

دادستان تهران صبح امروز از بازداشت متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر خبر داد و گفت که پرونده با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است و متهم به دلیل عدم توانایی تودیع وثیقه 29 میلیارد تومانی روانه زندان شده است.تبیان این خبر را منتشر کرده است.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها