امروز شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۴
کد خبر: ۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
دکتر رضا سراج- پس از انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، برخی افراد از لزوم تحول در جبهه اصولگرایی سخن به میان می آورند. در این میان بعضی پا را فراتر از این گذارده و خواستار تغییرات بنیادین در این جبهه شده اند. اما به نظر می رسد جبهه انقلاب باید با حفظ توان حداکثری خود، اولا حصول نتیجه اطمینان بخش در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد اهتمام قرار داده و  سپس بر اساس هندسه ترسیم شده انقلاب اسلامی از سوی رهبر انقلاب، به دنبال جریان جدید اجتماعی باشد.

هندسه انقلاب مبنای جریان جدید اجتماعی:

بر اساس خطوط ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب، می بایست مبنای جریان جدید اجتماعی، هندسه انقلاب اسلامی و خطوط آن باشد که عبارتند از :

1- مردم

2- استقلال کشور

3- تدین و پایبندی به مبانی اسلامی

4- مبارزه با استکبار و زورگویی

5- مسأله فلسطین

6- معیشت مردم

7- توجه به مستضعفین و رفع فقر

جبهه مؤمن انقلاب پس از آنکه نشان داد در چارچوب نظام مردم سالاری دینی به رأى و نظر مردم پایبند است، باید در گام  های بعدی اعتقاد و التزام به هندسه انقلاب اسلامی و مکتب امام (ره ) را مبنای شکل دادن به جریان جدید اجتماعی کند. در این ارتباط پی گیری مطالبات جامعه به ویژه در موضوع توجه به مستضعفین و رفع فقر و همچنین معیشت مردم، باید در اولویت جدی جبهه مؤمن انقلاب باشد. ترویج و تسری گفتمان " عزت و پیشرفت " نیز از دیگر مولفه های مهم جریان جدید اجتماعی خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها