امروز جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
نايب رئيس مجلس ششم گفت: اصلاح طلبان مي خواهند مجلسي را تشکيل بدهند که حامي قانون شکني، فساد، جنگ و تحريم نباشد.
    به گزارش ايلنا محمدرضا خاتمي، با اشاره به فضاي انتخاباتي کشور گفت: متاسفانه انتخابات در شرايطي نابرابر در حال برگزاري است. دست اصلاح طلبان براي ورود اين ميدان آن چنان پر نيست ولي به خاطر علاقه به جمهوري اسلامي ايران و پايبندي به اصول دموکراسي عليرغم همه مشکلات و محدوديت ها وارد ميدان انتخابات شده اند.
    وي با بيان اينکه اصلاح طلبان مي خواهند مجلسي را تشکيل بدهند که حامي قانون شکني، فساد، جنگ و تحريم نباشد، تصريح کرد: اين مجلس بايد در عين انجام وظايف خود و نظارت بر دولت و ساير نهادهاي حاکميتي همراه خوبي براي دولت يازدهم براي از بين برداشتن محدوديت ها و مشکلات باشد تا حاصل آن گشايش در معيشت مردم فضاي سياسي و اجتماعي و فرهنگي و همچنين گشايش هاي بيشتر در سياست هاي خارجي باشد.
    اين اظهارات در حالي است که اولامجلس ششم آلوده به بزرگ ترين مفاسد اقتصادي - از رياست بهزاد نبوي بر يک شرکت نفتي با رانت 8 ميليارد دلاري تا رشوه هاي کلان و هنگفت شهرام جزايري به شماري از نمايندگان اين مجلس بود. ثانيا بزرگان همين مجلس و حاميان آنها در رسانه هاي اصلاح طلب با صراحت مي گفتند شعارهاي ما در انتخابات، توسعه سياسي بوده و بنابراين نبايد مردم، انتظارات اقتصادي از مجلس داشته باشند. ثالثا برخي از نمايندگان همين مجلس صراحتا خواستار حضور در کنار طالبان و جنگ با آمريکا بودند؛ که مشابه آن قبلادر حمله آمريکا به عراق و خالد بن وليد توصيف شدن صدام از سوي جريان موسوم به چپ پيش آمده بود. مجلس ششم همچنين با تسليم طلبي باعث گستاخي و طلبکاري و فشار آمريکا و غرب عليه ايران شد و سرانجام برخي اعضاي آن در آمريکا و اروپا پناهندگي گرفتند. اهميت خيانت هاي مجلس ششم و برخي دست اندرکاران آن نظير رضا خاتمي به حدي بود که اروپايي ها با اشاره به رد صلاحيت همين ها در انتخابات مجلس هفتم مدعي شدند اين انتخابات را به رسميت نمي شناسند.
    خبر ویژه: از بده بستان با شهرام جزايري تا ائتلاف با طالبان در مجلس ششم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها