امروز جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
خبر بزرگداشت «آیدین آغداشلو» در کتابخانه ملی که توسط ارگان رسمی دولت راستگویان(!) نشان از خط رپورتاژ جدید دولت برای یکی از عوامل شناخته شده‌ی تلویزیون رژیم پهلوی دارد.

ایران نوشت: «دیدار با استاد(!) آیدین آغداشلو عنوان مراسم بزرگداشتی است که اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی شنبه 10 بهمن ساعت 15 برگزار می‌کند.»

گفتنی است آیدین آغداشلو شوهر سابق شهره آغداشلو (هنرپیشه ی دوران پهلوی و فیلم های ضد انقلاب) از نقاشان عصر پهلوی است . وی در فاصله‌ی سالهای 1352 تا 1357 از جمله عوامل و کارکنان انجمن فرهنگی ایران و آمریکا بوده است. انجمن فرهنگی ایران و آمریکا به پیشنهاد حسین علاء (نخست وزیر رژیم منحوس پهلوی) و توسط اداره کل فرهنگی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) در تهران راه‌اندازی شد. سازمان مرکزی این تشکیلات ماسونی در واشینگتن دی سی بوده و ریاست آن را در سالهای 1352 تا 1357 یکی از جاسوسان شناخته شده‌ی سیا در تهران به نام کاترین کوب بر عهده داشته است. کاترین کوب در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به جرم جاسوسی توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به اسارت گرفته شد.

او که از عوامل فساد و تباهی در تلویزیون پهلوی با سمت تهیه کنندگی و کارگردانی نیز بوده است. در مصاحبه‌ای که سال گذشته با روزنامه‌ی قانون داشت ، گفته بود :« اوج آن چیزی که می‌خواستم پیش از انقلاب برایم مقدور شد!»

شایان ذکراست که سازمان‌ اسناد و کتابخانه‌ ملی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ مؤسسه‌ای‌ آموزشی‌، پژوهشی‌، علمی‌ و خدماتی‌ است‌ که‌ اساسنامه‌ آن‌ به‌ تصویب‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ رسیده‌ است‌ و ریاست‌ عالیه‌ آن‌ با رئیس‌ جمهوری‌ است‌.

درحالی که این نهاد وابسته به دولت روحانی، مستقیما به حمایت و تقدیر از یکی از عوامل نشان‌دار و فاسد دوران پهلوی می‌پردازد و وزارت ارشاد و شخص رئیس جمهور با عنایات ویژه، به بستن دهان منتقدان،  بی‌سواد و بی‌شناسنامه و افراطی خواندن عناصر حزب اللهی  مشغول می‌باشند، ارگان‌ها و نشریات دولتی اهتمام ویژه خود را در حوزه‌ی فرهنگ، به تقدیس و اسطوره‌سازی از افراد منحرف دوران سیاه پهلوی و پادوهای سرویس های بیگانه   چون پرویز تناولی، آیدین آغداشلو، جواد مجابی، سیمین بهبهانی، خانواده بهائی سیحون، محمدرضا شجریان و.... بکار‌گرفته‌اند.

و به قول جناب حجت الاسلام حسن روحانی: «النفوذ و ما ادراک مالنفوذ......»

گفتنی است آیدین آغداشلو تازه‌ترین ایرانی‌ای است که به نوکری سرویس اطلاعاتی فرانسه درآمده است! آغداشلو در سال 92 (ئوره ریاست جمهوری حسن روحانی) نشان ویژه‌ی فرانسه موسوم به لژیون دنور را که نشانی کاملا نظامی است و بر روی یونیفورم رسمی ارتش فرانسه نصب می‌شود را به پاس خدمت به آرمانهای فرانسه و مبارزه با فرهنگهای دشمن فرانسه دریافت نمود!
 


منبع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها