امروز چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
کربلای معلی در آرامش کامل امنیتی است

 در پی شکست‌های پی‌در پی گروهک تروریستی داعش و حضور میلیونی شیعیان در بزرگ‌ترین اجتماع جهان، تروریست‌ها با اقدامات تخریبی و البته ایذایی برای ناامنی در کربلای معلی و شکستن روحیه زائران کربلا معلی شده‌اند.

از نخستین دقایق بامداد امروز نزدیک به 10 انفجار در محل‌های مختلف خارج از شهر کربلا صورت گرفت که آخرین آن راس ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت محلی بود.

مشاهده خبرنگار تسنیم حاکی است که خمپاره به یک نخلستان اصابت کرد و خوشبختانه هیچ تلفات جانی نداشت؛ به محض اینکه زائران صدای این انفجار را شنیدند با شعار "لبیک یا حسین" و "الموت آمریکا" به آن واکنش نشان دادند؛ این انفجار حتی موفق به بی‌نظم کردن دسته‌های عزاداری هم نشد و تنها شعار زائران را برای مدتی علیه تروریست‌ها و آمریکا تغییر داد.

منابع امنیتی و محلی حاضر در محل انفجار به خبرنگار تسنیم گفتند که بعد از شکست سنگین تروریست‌ها در منطقه جرف الصخر و آمرلی انتظار می‌رفت آنها دست به اقدامات ایذای بزنند؛ گرچه نمی‌توان محل پرتاپ این خمپاره‌ها را به طور دقیق حدس زد، اما تردیدی نیست که چنین اقداماتی از ضعف و ناتوانایی تروریست‌ها حکایت دارد.

علیرغم انتشار اخبار انفجارهای ایذای در اطراف کربلا، لحظه به لحظه بر تعداد زائرانی که با پای پیاده وارد شهر کربلا می‌شوند، افزوده می‌شود و هم‌اکنون کربلای معلی کاملاً در آرامش امنیتی به سر می‌برد و زائرانی که در حال عزاداری هستند وارد کربلای معلی می‌شوند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
Siaka
|
Venezuela, Bolivarian Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
0
Full of salient points. Don't stop belnveiig or writing!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها