امروز يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
وزرای علوم، آموزش و پرورش، کشور و راه این هفته به کمیسیونهای مجلس می روند تا به ۳۵ سوال ۹۴ نماینده پاسخ دهند.
محمد فرهادی وزير علوم، تحقيقات و فناوري بعدازظهر دوشنبه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می رود تا به ۹ سؤال ۴۲ نماینده پاسخ دهد.
عبدالوحيد فياضي، محمود نگهبان سلامي، عبدالله سامري، آريايي نژاد، سه سوال امير عباس سلطاني، همچنین محمد سليماني سوالی را به نمايندگي از ۳۰ نفر و غلام رضا كاتب نماینده گرمسار سوالی را به نمايندگي از ۵ نفر طرح می کنند.

همچنین علی اصغر فانی وزير آموزش و پرورش نیز بعدازظهر دوشنبه به این کمیسیون می رود تا به شش سؤال ۳۶ نماینده پاسخ دهد.

حميدرضا پشنگ، فتح الله حسيني، خانم حليمه عالي، فرهاد بشيري، عبدالوحيد فياضي سوالاتی را از این وزیر دارند. موسی غضنفرآبادي نماینده بم نیز به نمايندگي از ۳۰ نفر سوالی را از این وزیر طرح می کند.


وزیر کشور در كميسيون شوراها و امور داخلي

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر سه شنبه به كميسيون شوراها و امور داخلي
مجلس می رود تا به ۱۳ سؤال ۹ نماینده پاسخ دهد.
رحمانی فضلی به سوالات مراد هاشم زهی، حسین فتاحی، ابراهیم آقامحمدی، قاسم جعفری، مهدی عیسی‌زاده، محمدحسن آصفری و سیدشریف حسینی پاسخ می دهد.
همچنین این وزیر به ۲ سوال موسی الرضا ثروتی و چهار سوال زهره طبیب زاده نوری پاسخ خواهد داد.

آخوندی در كميسيون عمران

عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي بعدازظهر دوشنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود تا به بررسي آخرين وضعيت ساماندهي اراضي شمال و شرق تهران ارجاعي رياست مجلس جهت ارائه گزارش به دفتر مقام معظم رهبري بپردازد.

همچنین تقاضاي تحقيق و تفحص از شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور و تقاضاي برخی نمايندگان در خصوص پروژه راه‌ آهن مشهد – گرگان با حضور این وزیر در کمیسیون مذکور بررسی خواهد شد.

آخوندی سپس به هفت سوال هفت نماینده پاسخ می دهد.
شهروز افخمي نماينده ملكان، حليمه عالي نماينده زابل، هادي قوامي نماينده اسفراين، محمد حسن آصفري نماينده اراك، مويد حسيني صدر نماينده خوي، غلامرضا اسدالهي و محمدسعيد اربابي نماينده همدان هفت نماینده ای هستند که از این وزیر سوال دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها