امروز جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
این روزنامه همچنین عکس نخست خود را به تشییع دو مدافع حرم در اهواز اختصاص داده است.
یادداشت روز نویس این روزنامه در مطلبی با عنوان «تاریخ نمی فهمند، مردم را هم نمی بینند؟!» آورده است: مقامات آمریکایی ظرف دو سال اخیر بارها گفتند مذاکرات هسته ای با ایران مانند بازی روبیک است؛ بازی مکعبی که هر کدام از 6 مربع (وجه) آن از 9 قسمت قابل جابه جایی تشکیل شده و این قسمت ها باید به نحوی جابه جا شوند که هر 9 قسمت یک مربع - با یک رنگ خاص- کنار هم قرار گیرند. آنها البته تلاش کردند این جورچین پیچیده را طبق منافع خود سر هم کنند. اما فراتر از سرانجام مذاکرات که به «برجام» منتهی شد، واقعیت این است که ماجرای هسته ای با همه ابعاد و پیچیدگی هایش تنها یک وجه و یک مربع از مکعب چالش آمریکا و غرب با ایران است.
در بخش ویژه این روزنامه نیز این تیترها به چشم می خورد: ای بابا من نگران سگم بودم نه جنبش سبز، مشکل دولت بی برنامگی است نه بسته ضدتورم و ضد رکود، مشاوران آدرس غلط می دهند روحانی را با واقعیت روبرو کنید!، بسته ضد رکود به نام مردم، به کام بانک ها، خاطرات هاشمی رفسنجانی از دوستی با ملک عبدالله.
جنایات شیمیایی آلمان در جنگ تحمیلی را فراموش نمی کنیم، پایان تاریخ مصرف سعودی ها، درخواست دو سوم صهیونیست ها برای عقب نشینی کامل از قدس شرقی، افزایش جریمه تردد در محدوده طرح ترافیک از دیگر تیترهای این روزنامه است. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها