امروز سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی عصر دوشنبه و در حاشیه مراسم ترحیم «یوسف نوبخت» برادر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و سخنگوی دولت که در مسجد نور تهران برگزار شد این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.
یونسی با بیان اینکه رییس جمهوری همواره مشکلات مردم را به بهترین صورت مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در سفر به نیویورک پیرامون مشکلاتی که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و ایران ایجاد کرده اند و راهکارهای رفع آنها سخنرانی خواهد کرد.

** دریادار سیاری: مرزهای آی کشور امنیت کامل دارد
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه این مجلس ختم به خبرنگاران گفت: مرزهای آبی کشور در امنیت کامل و بهترین شرایط قرار دارد.
دریادار سیاری افزود: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای آبی کشور وجود ندارد.
وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به نیویورک اظهار کرد: دکتر روحانی در این سفر آنچه ملت ایران انتظار دارد را از تریبون سازمان ملل مطرح خواهد کرد و به شایستگی از حقانیت و جایگاه ملت ایران در عرصه بین المللی دفاع می کند.
رییس جمهوری اسلامی دوم مهر ماه برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر می کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در اولین روز حضور سران در مجمع عمومی سازمان ملل، سخنرانی دیگری نیز در نشست سران توسعه پایدار ملل متحد خواهد داشت.
ملاقات با دبیر کل سازمان ملل و همچنین گفت وگو و ملاقاتهای دو جانبه با تعدادی از سران شرکت کننده در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر خواهد بود.
نشست های عمومی با ایرانیان مقیم آمریکا، اندیشمندان و همچنین فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های رییس جمهوری در سفر نیویورک است.
در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اکثر کشورهای جهان در بالاترین سطح حضور خواهند داشت؛ به نحوی که در اجلاس سال جاری بیشترین تعداد از سران جامعه جهانی حضور دارند.‎
تهرام/9350/281 ** 1418
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها