امروز پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه با تسلیت رحلت آیت الله خزعلی افزود: وی فردی مومن، مجاهد در راه خدا و سخت گیر در برابر انحرافات سیاسی بود.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پاسداران و سخنرانی های اخیر ایشان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از همه هوشیاری، در صحنه بودن و حفظ آمادگی های لازم در همه جبهه هایی که دشمن قصد تاخت و تاز به ما دارد را خواستار شدند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سپاهیان جزء برجستگی های انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: ایشان در جمع فرماندهان سپاه روی کلمه سپاه و انقلاب اسلامی تاکید کردند و تنها ارگان و تشکیلاتی که وظیفه ذاتی آن رصد کننده توطئه های داخلی و خارجی است و باید چتر اطلاعاتی قوی داشته باشد،ر همین سپاه پاسداران است.
وی افزود: سپاه باید تمامی خطرات دشمنان علیه کشور در نطفه خفه کند و آن کسانی که می گویند انقلاب اسلامی به پایان رسیده است خودشان به پایان رسیده اند زیرا تازه انقلاب را خود را آغاز کرده و مردم ما هرگز با روحیه انقلابی برای مبارزه با آمریکای فریبکار آدم کش تا ظهور امام زمان (عج) خسته نمی شوند.
صدیقی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، انقلاب را دائما در حال تحول اعلام کردند و متدینین شهادت را صعود و پرواز و سعادت بزرگ تلقی می کنند و انقلاب ما، انقلاب اخلاقی و دینی و تحول بنیادین فرهنگی و دینی است.
وی افزود: انقلاب ما در منطقه به دنبال بازکردن جبهه های جدید است و ما به پایان راه نرسیدیم و جوانان انقلابی را در مسیر پیشرفت کشور قرار داده است.
امام جمعه موقت تهران افزود: شعار اول انقلاب این بود ملت و نهضت ما حسینی (ع) است و امروز این شعار اول انقلاب تجلی پیدا کرده ومرحله حرکت جهشی کشور ما شروع شده است و انقلاب ما هرگز حرکت ارتجاعی و عقب گرد نخواهد داشت، زیرا این مسیر درخور ملتی با تقدیم شهیدان بسیار نیست.
وی افزود: امروز بنی امیه زمان ما، آمریکا است و جنایات آمریکا و اسراییل همان جنایت حرمله ها و شمرها است واین ملت با خون شهیدان خود پیمان بسته اند که در کنار سپاه، عاشق شهادت باشند.
صدیقی حادثه مکه مکرمه را از بی کفایتی حاکمان آل سعود دانست و افزود: هرچند سالی اتفاقی عجیب در حج رخ می دهد و جهان اسلام را سوگوار می کند، به بازماندگان و رهبر انقلاب تسلیت می گوییم.
وی همچنین با اشاره به تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی اظهار داشت: این جنایت کاران به هیچ مرزی و حتی به قانون خود پایبند نیستد و در عین حال سازمان ملل هم واکنشی نشان نمی دهد و در عمل هم از آدم کش ها حمایت می کند.
صدیقی بامحکوم کردن ورودصهیونیست ها به داخل مسجد الاقصی خاطرنشان کرد:این جنایت هایی که درفلسطین اشغالی رخ می دهد باعث کوتاه تر شدن عمر رژیم صهیونیست خواهد شد و حتی زودتر از وعده رهبر معظم انقلاب ، عمر این رژیم به 25 سال نخواهد رسید.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه امیرالمومنین (ع) یکی از الزامات برای مسوولین را رحم، دوستداری و لطف با مردم دانسته اند، اظهار داشت: تهدید مردم و افراطی نامیدن جوانان انقلابی با لطف همخوانی ندارد، لذا تهدید مردم و به وجود آوردن فضایی که نتوان حرف حق را زد خلاف دستورات امیرالمومنین (ع) به مسوولین است.
سیام**9103**1590
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها