امروز شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
عباسعلی منصوری آرانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با گرامیداشت هفته دولت درباره عملکرد دولت یازدهم گفت: اگر بخواهیم به دولت نمره ای بدهیم باید هر کدام از مولفه های هر وزارتخانه را گرفت و سپس معدل گیری کرد تا بدانیم که دولت چه نمره ای در مجموع دریافت کرده است.
وی ادامه داد: البته باید بدانیم که هر وزارتخانه پیش از تحویل از دولت دهم در چه وضعیتی بوده و امروز در چه وضعیتی است و اگر بخواهیم به صورت مجرد عملکرد دولت را در وزارتخانه ها بررسی کنیم کار صحیحی نیست.
نماینده مردم کاشان در مجلس با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی و هسته ای می توان معدل بسیار خوبی برای دولت قائل شد گفت: توسعه روابط خارجی در دستور کار دولت یازدهم بوده و ما شاهد رفت و آمد دیپلماتیک و وزاری خارجه کشورهای مختلف به ایران هستیم که حاصل تلاش دیپلمات های ما و از شعارهای انتخاباتی روحانی بوده است.
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار داشت: اگر دولتی در حوزه سیاسی موفق باشد قطعا در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی هم موفق خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: البته باید سرانجام برجام را دید که چه می شود و فکر می کنم که خاص کشورهای طرف مقابل با ایران به سرانجام رساندن برجام باشد.
وی گفت: ایرانبعد از اتمام بحث هسته ای با کشورهای 1+5 ، باید وارد همکاری های مبارزه با تروریسم و مواد مخدر با این کشورها باشد تا بتوانیم موضوعات مهم بین المللی دیگر را نیز حل کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: دلیل این کار این است که وقتی وارد عرصه های مسائل امنیتی و بین المللی می شویم، به طور خودکار به ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ما افزوده می شود، پس باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.
نماینده مردم کاشان در مجلس خاطرنشان کرد: اگر چه در دو سال گذشته دولت بیشتر در حال ساخت زیربناهای یک ساختمان بزرگ بود که قطعا این کارها به خوبی دیده نمی شود اما چون کاری ریشه ای و مبنایی است ، در آینده، در عرصه پیشرفت کشور ملموس تر خواهد بود.
سیام**9103**3061**1449

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها