امروز پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق ناو‌شکن رزمی شهید دریابان نقدی:
فرمانده کل ارتش گفت: از خلیج عدن گرفته تا آب‌های بین‌المللی هر کجا که منافع کشور اقتضا کند حضور پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، برای نخستین بار ناو‌شکن رزمی شهید دریابان نقدی از منطقه دوم دریایی بوشهر امروز به منطقه سوم دریایی کنارک با حضور فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان استانی ملحق شد.

فرمانده کل ارتش عصر امروز در مراسم الحاق این ناو رزمی با بیان اینکه ارتش در مرزهای هوایی، دریایی و خشکی ایران با تمام توان حضوری مقتدرانه دارد‌، امروز ارتش مقتدر اجازه تعدی به احدی را در هیچ یک از مرزهای کشور به ویژه آبی نخواهد داد.

امیر سرتیپ سرلشکر صالحی در ادامه با اشاره به الحاق ناو‌شکن رزمی شهید دریابان نقدی از منطقه دوم دریایی بوشهر امروز به منطقه سوم دریایی کنارک افزود‌: این ناو‌شکن رزمی همیشه در سواحل مکران حضور دارد و می‌تواند در تامین امنیت مرزهای داخلی و کمک به صیادان منطقه نقشی اساسی ایفا کند.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد تصریح کرد: این حضور ادامه خواهد داشت ‌و از خلیج عدن گرفته تا آب‌های بین‌المللی و هر کجا که منافع کشور اقتضا کند حضور پیدا خواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به آمادگی ارتش برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی از توان نیروهای مسلح کشورمان آگاهی کامل دارند و هیچ‌گاه اجازه حمله به ایران را به خود نخواهند داد چرا که شکست خفت‌باری در انتظارشان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها