کارشکنی آمریکا به هواداران فوتبال رسید/ بلیت تماشاگران ایرانی سلب شد
حمایت قاطع مجلس از نیروهای مسلح؛ اهمیت میدان، خیابان و دیپلماسی
سقوط بالگرد نظامی آمریکا نزدیک تنگه هرمز
تقدیر فرماندهی کل سپاه از مداحان و هنرمندان حاضر درکنار مردم مبعوث شده
جلسه مجلس با دولتیها درباره افزایش قیمت و کمبود دارو
روزنامه صهیونیستی: ایران حرف آخر را زد
پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برقرار شد
گزینههای «بد و بدتر» ترامپ در مذاکرات آتشبس با ایران 
در تماس تلفنی سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، و “ماریا مالمر استنرگارد”، وزیر امور خارجه سوئد، دو طرف درباره مسائل دوجانبه و کنسولی رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه با محکوم کردن تعرض به سفارت کشورمان در استکهلم، خواستار برخورد جدی دولت سوئد با عاملان این حادثه و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار آن شد.
عراقچی همچنین با اشاره به روابط تهران-استکهلم، بر لزوم رایزنیهای عمیقتر برای رفع سوءتفاهمات و تقویت همکاریهای دوجانبه تأکید کرد.
وزیر امور خارجه سوئد با تأکید بر تعهد کشورش به حفاظت از اماکن دیپلماتیک ایران، اطمینان داد که استکهلم اقدامات لازم را برای تأمین امنیت سفارت جمهوری اسلامی ایران به عمل خواهد آورد.
دیدگاهتان را بنویسید