کارشکنی آمریکا به هواداران فوتبال رسید/ بلیت تماشاگران ایرانی سلب شد
حمایت قاطع مجلس از نیروهای مسلح؛ اهمیت میدان، خیابان و دیپلماسی
سقوط بالگرد نظامی آمریکا نزدیک تنگه هرمز
تقدیر فرماندهی کل سپاه از مداحان و هنرمندان حاضر درکنار مردم مبعوث شده
جلسه مجلس با دولتیها درباره افزایش قیمت و کمبود دارو
روزنامه صهیونیستی: ایران حرف آخر را زد
پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برقرار شد
گزینههای «بد و بدتر» ترامپ در مذاکرات آتشبس با ایران 
به گزارش کانون، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیهای از شهادت دو تن از رزمندگان خود در حملات شب گذشته خبر داد.
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از حریم امنیت ایران زمین و جلوگیری از آسیب به ملت و منافع ایران دو تن از رزمندگان خود را در شب گذشته حین مقابله با پرتابههای رژیم جنایتکار صهیونیستی فدا نمود.
دیدگاهتان را بنویسید