تخریب کلیسای انجیلی مشهد، حذف بخشی از حافظه معماری ایرانی
ولایتی: صلح پایدار از درون موازنه قدرت میروید نه از دل سراب تعهدات بیپشتوانه
یمن و تنگه راهبردی بابالمندب؛ قدرتی فراتر از موشک و پهپاد
دولت ترامپ بهطوررسمی از طرح صندوق 1.8میلیارددلاری عقب نشست
روایت خنثیسازان از بمب سنگرشکن عملنکرده در فراجا
آغاز پیشفروش بلیت قطارهای مسافری برای 17 تا 31 خرداد
پوتین: برخی محدودیت تسلیحاتی را نادیده میگیرند
۲۶ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ویزا گرفتند/ رئیس و ۱۲ نفر دیگر رد شدند
به گزارش کانون، رژیم صهیونیستی بار دیگر بیروت، پایتخت لبنان را بمباران کرد.
ترور سه تن از فرماندهان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیهای اعلام کرد شهادت ۳ تن از رهبران خود در حمله رژیم صهیونیستی به الکولا بیروت را تأیید کرد.
در بیانیه منتشر شده از سوی این جنبش آمده است: جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در سوگ رهبران خود، شهیدان محمد عبدالال، عماد عوده، و عبدالرحمن عبدالله که در حمله کولا در بیروت جان باختند، سوگواری میکند.
این بیانیه میافزاید: ما به شهدای خود و همه شهدای مردم و ملت خود عهد میبندیم که راه مبارزه مسلحانه را تا نابودی اشغال ادامه خواهیم داد.
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به بیروت
این حمله در منطقه الکولا در بیروت انجام شده است اما تاکنون از جزئیات آن گزارشی منتشر نشده است.
همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد: جنگندههای صهیونیست مناطقی در منصوری در جنوب شهر صور را هدف قرار دادند.
خبرنگار الجزیره همچنین از بمباران مناطق شمستر، نبی شیث، و نبی عثمان در دره بقاع لبنان خبر داد.
همچنین شهرهای بعلبک و هرمل نیز آماج حملات جنگندههای صهیونیست قرار گرفتند.
دیدگاهتان را بنویسید